Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2007

Av Stamp-E - 6 december 2007 17:06

Än en gång har ödet visat att det är fan inte lönt att planera något alls.... frugan o jag hade sedan flera veckor gårdags-kvällen planerad.... barnvakt var fixad, bio-biljetter var fixade... vi skulle lämna grabben, käka något gott o sen gå på bio tillsammans som vi inte gjort på åratal...


Då... Då... då stoppar lilleman upp ett tuggummi i näsan som vi ej får ut.... vi sticker till jour-vårdcentralen, men schi balle fick dom ut den... bull... så det var bara att hugga tag i ett trevligt par som kom gående utanför och be dom gå o se bio-filmen... hoppas dom såg den o hade trevligt... sen iväg till sjukhuset med en remiss... men kunde dom få ut den.. haha.. vad tror ni.. så klart inte.... så idag var vi tvungna att komma tillbaka o söva lill-killen så dom kunde ta ut det... va.. lille stackarn.. hoppas han verkligen lärde sig något av detta... han var helt tosig i morse eftersom han inte fick äta eller dricka något... bara gick runt o skrek dicka, macka, dicka macka.. likadant på sjukan.. naaah.. lille gubben.. jaja.. just nu verkar han må bra.. fortfarande ganska snöig sen narkosen, men helt klart pigg o go.. har bara velat mysa hela dagen, men å andra sidan hade jag oxå bara velat mysa om jag varit helt kickad.... ;D hehe.. peace yalll

Av Stamp-E - 5 december 2007 10:21

Hej allihopa... har inte fått skrivit något på några dagar.. har haft fullt upp, och har inte varit sugen på att göra något egentligen över huvudtaget... sitter just nu o bara väntar på att dra iväg på ännu en intervju... det är helt sjukt.. jag går på säkert 2-3 intervjuer i veckan, men än har det inte lossnat.. men jag blir ändå utplockad av hundratals ansökningar.... jaja.. vi får väl se.. var på en jävligt bra intevju igår, och har en intervju till ett riktigt coolt jobb idag... så vi får se...


annars så känner jag mig ganska krasslig.... är förkyld och sånt shit, och har dessutom för första gången på jag vet inte hur länge tackat nej till att jobba idag... fan, har egentligen inte råd till det, men har fått bio-biljetter av en polare, och fixat barnvakt, och känner att jag o frugan behöver verkligen lite quality-time ihopa... har varit en hel del jidder på senaste tiden, och man vet ju aldrig vad sånt kan leda till, så jag får helt enkelt unna mig detta.. pengar är ju ändå inte allt.... :/ jaaaaviiiiissssssssssssssstttttttttttt... LOL.. fuck it.. nu har jag redan tackat nej, så det är inte lönt att ångra sig.... yes yes... nej, nu ska jag surfa lite porr... hehe.. :D flippar bara... tror väl inte att jag gör sånt.... ;)


Peace love o understanding... ? BS...


p.s ni måste bara kolla in denna youtube-videon.. så jävla underbar.. garvade som fan.... o den handlar inte riktigt om det som titeln kan antyda... denna är riktig skratt-varning på... d.s



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards