Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2008

Av Stamp-E - 25 oktober 2008 17:27

"Det är bättre att ha ont av sanningen än att trösta sig med en lögn"


Läste detta precis i boken "flyga drake". Men frågan är om jag egentligen håller med? kanske när allting är bättre men när man är i smärtan så skulle jag bara vilja ta bort all min vetskap om allt shit..... men men.. nu är det som det är.....

Hej

Av Stamp-E - 24 oktober 2008 13:35

började dagen med att bli inkallad till chefen. Min kollega hade påpekat vissa saker för honom så han ville prata med mig. Kändes INTE bra alls.. orkar inte mer skit när jag mår som jag mår nu.. o andra sidan förstår jag kollegan o chefen, inget roligt när ens kollega ej är psykiskt närvarande.. ville dock bara gå in o skära halsen av den  back-stabbande jäveln som jag kände det... som tur var var hon inte på kontoret, och under en cigg så komtemplerade jag med mig själv och kom fram till att det var jag som var tvungen att skärpa till mig... ska inte dra in mitt personliga shit i jobbet, så är det bara... o sen hade jag ett väldigt långt, bra och givande samtal med min kollega, så nu känns allt bättre.... förstod verkligen henne och hur hon kände och hade känt... hade inte tänkt på det sättet när chefen pratade med mig, utan då spelades bara filmen om dåliga erik som snart ska få sparken upp...... men men.. vi får se.. jag ska göra mitt absolut bästa för att fixa detta.... .


i övrigt hoppas jag att det trillar in en barnvakt för jag vill verkligen göra något roligt idag... har haft en tuff vecka och behöver det..... men men.. vi får se...


kram till er som behöver det..... fuck you till er andra

Av Stamp-E - 23 oktober 2008 21:39
http://www.youtube.com/watch?v=-8TdV-cbI2Q&feature=related

denna går om o om igen i bilen.... fuck man....

Av Stamp-E - 23 oktober 2008 21:37

denna är till mig själv och många andra just nu... bull men sant.

http://www.youtube.com/watch?v=Wnm51FJHUd4
Av Stamp-E - 23 oktober 2008 21:26

orkar inte med jidder, orkar inte med tjafs, orkar inte ta andras skit, har fullt upp med mitt eget, mår bajs och vill inte ha ert bajs, håll ert bajs för er själva, gå på möte med er, ring en vän, ring din sponsor, häng dig, ring en terapeut, do whatever, knarka, sup, slå någon, gå loss, paja grejer, kör mot rött ljus, flippa ut, sparka på hunden, knulla, hala, gör vad fan som helst,,,,,,,, men kom inte med din skit hit.......... för jag orkar bara inte.... jag är dum i huvudet, jag vet det... är du oxå dum i huvudet?


idag har vi förklarat för sonen att vi ska bo i olika lägenheter... han påstår att han förstår, men jag undrar det... i morse sa han att han vill bo här.... jag vill inte att han ska må dåligt för att hans föräldrar är mongon och dumma i huvudet och för att andra människor är mongon och dumma i huvudet.... ska han må dåligt ska det vara för att han själv är mongo och dum i huvudet o det är han ju inte så då ska han bara må bra.... skåne-lands framtida president måste ha en trygg uppväxt för annars så kommer han att straffa er svenskar och vi är inte så sugna på ännu ett blodbad.. vi har inte förlåtit er svenskar för förnedringen men vi är laid-back-softa-skåningar som säger att bara ge oss vårt land tillbaka så är allt chill.. visst, ni kommer att få betala fett med tull med hey... sånt är livet.. ni är ju vana med era jävla bil-tullar ju..... livet suger. gör du? pizz....

Av Stamp-E - 22 oktober 2008 23:29

fan.. borde gå in o lägga mig.... men jag känner inte för det... även om jag verkligen borde... fan.. det är så mycket som man borde göra... woulda coulda shoulda..... eller hur.....fakk it.... har varit på familjerådgivningen idag.... vet faktiskt inte hur det gick egentligen.... kändes rätt men ändå helt fel... jobbigt att gå igenom vissa grejer igen och skönt med vissa.... men jag vet inte.... har inte pratat med katja efter det.... hon hade tydligen massa grejer hon ville ta med mig.... men timmarna gick o sen var hon trött o gick o la sig.. o jag sitter här.. har spelat poker o hämtat upp sista tvätten.. o nu så... tja... what to do..... försökte p-surfa men det ger ingenting just nu..... ingenting känns kul eller intressant just nu..... sen ska vi ut på lång-runda imorgon för att träffa en ny eventuell klient.... skönt i o f s att inte sitta på kontoret...


fan.. han familje-behandlaren sa till mig att jag skulle berätta för alla i min familj vad som hänt.... men jag vet inte om jag vill.. orkar inte med massa konflikter och ställningstaganden just nu.... får väl helt enkelt bli så att jag får dra mig undan istället.... fast det är inte ok det heller.. känner mig så kluven.. lojal fast än jag inte borde vara det..... det blir ju faktiskt elliott som får lida mest för att missa sina kusiner.. o andra sidan kan kanske någon av syskonen ta med honom dit.. (läs paula... :/ ) ähh... jag vet inte... behöver inte egentligen besluta det idag... det är kalas på lördag... men det känns inget kul att göra något just nu.... fuck oxå.... fan.... fan vad allt är mongo just nu.... på grund av .... ja....ähh.. orkar inte...

gonatt till dom som ska sova... natt

Av Stamp-E - 22 oktober 2008 11:57

har någon frid till salu? eller lite lugn o ro? jag tar vad som finns.... eller du kanske vill köpa en sargad själ? mycket billigt.. tyvärr väldigt begagnad, smutsig och väldigt trasig... men det går att reparera... vet dock inte om jag vet hur man gör.... patetiskt eller hur... stupid is that stupid does


kram till dom som tar emot den

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards