Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2008

Av Stamp-E - 22 oktober 2008 10:12

hej o hallå där.... fan... dags för familjerådgivningen idag, första sedan  bubblan sprack... vete fan om jag vill egentligen.. eller jo, jag vill... men jag är rädd att det kan gå riktigt åt helvete.... o att vi inte kommer snacka mer med varandra.... risken finns tyvärr.....


i övrigt så mögar livet vidare.. jag lever, min son verkar ändå ha det ok.... hundarna beter sig som de äckliga kräk de är.... tuggar isönder inredning och väggar, pissar ner trappan o lite inne ibland... allmänt mongo.... va fan ska man göra... tur dom inte kan knasa en... hehe.... nä, skoja bara....


i övrigt så ber jag ännu en dag till att hon där himma ska hitta en lägenhet snarast... vi måste komma ifrån varandra..... annars är risken överhängande att vi ej kommer att kommunicera mer i framtiden.... vi har skadat varandra så mycket så vi måste vara ifrån varandra, vi bara måste..... jobbigt som fan att bo ihopa när vi inte litar ett enda skit på varandra.... oavsett vad man säger eller gör så tror man att den andra bara ljuger o bedrar..... o det suger... vill inte leva så , vill inte känna så... jag älskar verkligen henne, trots allt vi gjort, men det räcker tyvärr inte.... det gör verkligen inte det... vi har sårat varandra så sjukt djupt så vi måste flytta ifrån varandra... sen vad framtiden visar det får framtiden visa..... så är det bara... så gud, please, help us... o är det någon av er därute som är bundis med gud, eller fastighetsvärd som i dagens läge är ungefär samma,,,.. please... give us a holla... help us help ourselves.... fortsättning följer...

hej

Av Stamp-E - 20 oktober 2008 13:01

fan... känner jag kommer att skriva ihjäl mig just nu... men fuck it.. jag gör detta för min skull.. så om jag känner att det får mig att må lite lite bättre så gör jag det....   just nu så har jag fede-ångest..... o vill verkligen inte vara själv. . samtidigt så vill jag inte vara med andra människor... pallar inte med dom bara... pallar inte.. det sjuka är att den enda jag egentligen vill vara med just nu är den människan som jag egentligen över huvudtaget inte borde vilja vara med..... god dam it... men fem år tillsammans är ändå fem år tillsammans... det är slut.. o vi ska flytta isär.. .men att bara hänga med henne.. inte snacka, bara hänga.... fan... jaja.. hon ska jobba... o jag ska nog ändå vara själv.. det är jag som inte vill  känna, vill inte tänka, vill  inte vara... vill bara fly fly fly..... flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,....... flykt ...

hej

Av Stamp-E - 20 oktober 2008 10:57

hej där ute som är intresserade.... dags o försöka använda denna skiten till någonting igen.... har hänt sjukt mycket sen sista inlägget.. om jag trodde att jag mådde dåligt då... lol...LOL.. oh my god.... i havent felt this load of pain since i dont know when.....


min relation är över... på grund av fucked up shit som jag inte ens vill skriva här... så mycket o så sjukt skit så det finns inte... fan... fuck... vi har bokat tid till familjerådgivningen nu på onsdag... inte för att rädda vår relation alltså.. utan för att snacka lite o se om vi kan förstå ..... med en tredje part närvarande... men nu plötsligt så vet jag inte om jag egentligen vill gå dit mer... orkar inte rota mer. orkar inte må mer dåligt.. orkar fan fan fan..... ingenting...


exet håller på o letar lägenhet för fullt..... men det är ju som det är med det... o hon vill inte bo på rosengård... :/ jag sa att annars så får jag flytta dit o så tar hon lägenheten.. men hon vill inte ha grabben där....


fan.... är så sjukt förvirrad.... vi borde inte vilja umgås, vi borde inte vilja vara med varandra, se varandra, röra varandra... vi borde bara inte.. o ändå gör vi det.. o det känns ok.. fast än vi vet att det är slut o att vi ska flytta ifrån varandra... det är  så sjukt märkligt, förvirrande ja allt.... önskar jag kunde åka tillbaka typ 3 ½ år o ändra vissa grejer så att det hade sett annorlunda ut nu.... ................... ...


sitter på jobb just nu o allting suger... ska träffa klienter o det suger... allt suger.... vill inte vara ensam, vill inte vara med folk... .fan.... fan...


vill bara skita i allt o göra något dumt.... men samtidigt så blir inget bättre av det.. jag vet.. men kortsiktigt.. mmmm.. såååååååå nice..... mmmm.. såååååååååååååååååååååååå niiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccceeeeeeeeeeeee.,.. slippa känna.. bara krypa in i livmodern o bara mysa.... bara mys.... mmmmmmmm.... jaja.. inte idag i alla ifall, inte idag... sen får jag se imorgon.,...


hej hej

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards