Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Stamp-E - 5 januari 2009 21:10

tja, grabben somnade ju inte förrän två på natten, och vi somnade inte förrän en timme senare, så att gå upp vid sju i morse var riktigt tungt... har fan inte ställt en klockan på två o halv vecka... men men... det var bara att hålla sig till två snooze o sen gå upp.....


väl där så var det lite segt i början med att grabben var blyg o sånt, men sen släppte det o han lekte järnet.. det var inte så mycket barn där i dag heller så det var rätt lugnt... men vi tror han kommer att trivas mycket bra där.. fortsättning följer.. saaar vi

Av Stamp-E - 5 januari 2009 01:00

fråga mig inte hur, men inlägget jag la in sist hamnade på något sjukt o väldigt märkligt sätt näst sist... ???? lol.. fråga mig inte hur.. men ibland så inträffar mystiska saker in da sajberspejs... jaja.. ni fattar ändå hur inläggen ska ligga... bara 2 dagar kvar på semestern... :( o lill-killen ska inskolas på dagis imorgon.. klockan nio.. o han är fortfarande uppe... yikes... ja ja, jag vet... fakkk..... saaar vi

Av Stamp-E - 5 januari 2009 00:55

för er som har kass syn eller bara inte orkar fokusera, så ska jag förklara förra inlägget... jag la in skiten i två upplagor för att jag vete fan hur ni ser... :D


men det står så här: När alla paket är öppnade, julmaten uppäten och raketerna uppskickade, så kommer tankarna....


O då tänker killen (jag... :D...) Vad ska man nu leva för?


hehe.. faktiskt jävligt ball....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards