Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Stamp-E - 8 januari 2009 10:12

geez.. igår var första kvällen som vi skulle vara själv i våra egna lägenheter... men jag blev bjuden på middag hos K så det var ju nice, skulle ändå lämna lite post o sånt.. då började lilleman efter en stund gnälla om att han skulle hem till pappa, att han inte ville vara där... så K blev jätte-ledsen varför han sa så, o jag försökte förklara för E vad som gällde... men det funkade inte riktigt.. så det slutade med att typ nio-halv tio igår kväll så stack allihopa hem till mig ändå... :/ jaja.. sånt e livet.. så vi har bestämt att vi ska inte träffas idag... så kommer det alldeles säkert att gå bättre.. för det hade funkat hur fint som helst igår fram tills dess att jag dök upp där hemma...  det är klart, jag förstår grabben.. han förstår ju inte riktigt det här med två hem o sånt.. han vet ju bara egentligen att lägenheten jag har är hans bas, hans hem... men men.. barn lär sig fort.. nån vecka o sen är det lugnt.... hej hej

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards