Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Stamp-E - 10 januari 2009 14:41

ja då, det får lösa sig med E o två lägenheter.. lite synd att K blir så ledsen bara när E tjatar om att hem till mig hela tiden, men det förstår man så klart... sen är jag övertygad om att nästa vecka när han är hos mig så kommer han att tjata om henne... det blir säkert bra.. han har börjat digga dagis även om han blir ledsen när man lämnar honom.. men i går var han bara ledsen i typ en minut, o sen ville han knappt hem när K kom för att hämta honom... så allt kommer säkert bli bra...


till ingela: läs ditt inlägg igen... x var ju svar på om man upplevt något själv... :D


paula: tja, varför inte... vi kan ju höras i veckan o se hur fredagen kommer att se ut ok..... men vi kan säkert lösa något skoj....


chetti: japp, så är det bara.. dom vänjer sig snabbt om vi oxå är konsekventa...


i torsdags var det en riktigt tuff kväll, inte bara för att jag skulle sova själv, vilket gick sådär.

jag fick ett telefon-samtal från en gammal o nära vän.. hans sambo hade precis gått bort några timmar innan.. o han är bara 32 o hans sambo var knappt över 40... hon dog i cancer.. orkar inte dra hela storyn, men det var kraftigt oväntat för honom eftersom hon ej berättat hur illa det stod till, för hon ville inte oroa honom eller hennes dotter... han trodde att hon var på bättringsvägen o snart skulle komma hem... så det var grymt.. o han känner sig motarbetad av hela hennes familj... att dom säger att dom ska ta allt, att han inte ska få något alls.. o dom har ändå varit sambos i några år... men han har ej stått på kontraktet... men men.. det blir säkert bra vilket som...  han är på väg ner nu, han bor i eskiltuna... men han ska vara hos mig i några dagar.. ska bli kul fast än det är ett tråkigt skäl till varför han kommer... men vi ska försöka ha det så trevligt som det går ändå....


så sjukt eftersom vi bara dagarna innan pratat om hur orättvist livet kan vara.. o så snabba vändningar o sånt.. o så fort man kommit upp lite så är "dom" där o sparkar ner dig igen... geez.. give us a break god.. please...


hej så länge...


VILA I FRID - GÅ MED GUD - R.I.P MARIE

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards