Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Stamp-E - 12 januari 2009 09:24

hehe.. skämt åsido.. eller nej, jag fyller faktiskt år idag, 32 bast. men jag blir bara yngre o yngre, insida som utsida.. så coolt.. fan som den filmen som kommer snart... hehe... så det är nice... faktiskt.. de är väl fittet som håller mig fräsch... :D keep on eating wrong and on wrong hours... ;)


till ingela: japp japp o japp... vi går dit fortfarande, (tacka gud för T.W på familjerådgivningen i malmö... geez.. han är svin-grym... ja dom är nog grymma där allihopa), vi är exclusive, vi är ett par (särbo). men vi är inte förlovade längre, vi bor inte ihop längre, o tja, vi litar väl så där på varandra.... men vi ska känna efter o ge det ett try... o funkar det så funkar det, annars fakk it... vi är kraftigt överens om att vi inte kan göra något ens i närheten vad vi gjort mot varandra igen... för då är vi FFL... alla framtida relationer, allting är fucked då... om vi så måste dumpa den andra halv sex söndag morgon så kommer vi att göra det, jag ber verkligen för att vi kommer att göra det, innan man gör något som ej går att ändra på eller ångra... det som gör mig jävligt orolig ibland är att jag vet att K dricker ju, och en hel del har hänt när hon druckit... så om hon kommer gå ut sen nån gång så kommer jag helt flippa ut... o andra sidan så har jag klyddat på jobb o när jag sagt jag varit på jobb, så det är tufft för henne när jag jobbar... det är så lätt att bara fastna i sina egna nojor, sina egna rädslor, och glömmmer att det finns faktiskt en till som oxå vill detta, som oxå ångrar sig, som oxå försöker.... jag menar, detta måste man tro på, annars hade man ju inte hängt ihopa när man väl har två lägenheter ju...


japp japp.. nu är det dags o jubba.. ha de gott o grattis till mig  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards