Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Stamp-E - 15 januari 2009 21:32

fortfarande inget från varken kärringen med det jävla brevet ett förvaltaren ang. det som ska repareras.. jag har ingen aning om vilket jag själv får betala, det var det han skulle kolla, hur länge sen det var det blev fixat här sist... men chetti, några 17 år ska du inte acceptera, det säger jag dig... då är det bara o kolla upp om det finns någon annanstans som du kan gå genom... eller så erbjuder du fastighetsbolaget att ni gör det själva om de betalar materialet....


i övrigt så känner jag mig mer ensam än någonsin... :( vi skulle egentligen spela spel, men den enda som dök upp var min syrra... så hon stannade bara en stund, till nio ungefär, o sen så drog hon hem.. så nu sitter jag här... satte in lite pengar på svenska spel, fast än jag inte har råd, och åkte på några så sjuka utdragningar så jag inte trodde det var sant... shit.. alltså, jag skulle spelat in dom, för det är knappt jag tror att dom händerna hände alltså.. så sjukt.. jaja, nu kommer jag nog ändå inte få spela där längre, så som jag gick loss i chatten.. jag total-tiltade.. totalt... kalla både dom o deras morsor o deras familjer allt möjligt... shit... sen avinstallerade jag skiten.. o andra sidan är det typ trettionde gången som jag gör det.... looool.... jaja.. fuck it.. nu får jag väl snöa på nätet.. borde sova.. men... usch.. nej.. nej.. jaja.. allting blir bättre.. får köra på mantrat som min kollega lärt mig: stå ut, överlev.


hej

Av Stamp-E - 15 januari 2009 08:52

jag bor inte i kommunalt hus? jag tror inte ens det finns något sånt längre faktiskt, det är bara privata ägare o värdar nu för tiden.... nej, fortfarande inget svar som sagt... förmodligen hade de inte räknat med en sån reaktion från min sida.... men hey,,,, they dont know who they are dealing with here... :D if you fuck with me, i will fucking fuck you and fuck you up too...


förvaltaren var förbi o gick igenom min lägenhet igår... geez så myckte där är o fixa alltså... helt sinnes... men han skrev upp allt o sen så skulle han kolla när det sista var fixat o renoverat o sånt.... så jag kan bara vänta o se....


japp japp.. sen avslutade man ju dagen genom att snea på K... hehe... o jag tyckte det var med all rätt... men det var över en sån riktig skit-sak.... o jag hade kanske inte rätt ändå...men.. jaja.. fuck it.... jag menade väl... dags för familje-rådgivningen ikväll.. har inte varit där på x antal veckor nu, och sista gången så satt vi bara tysta så att han sa att vi lika bra kunde avsluta innan ens halva tiden gått... men jag tror vi har en del o prata om idag... :=O :/   hehe... jaja.. fortsättning följer... saaaaaar vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards