Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Stamp-E - 16 januari 2009 10:20

jag lyckades ändå somna till slut.. o hur trött jag än var i morse så gick jag upp direkt, fixade mig i ordning, slängde grabben i ordning, rastade hunden, lämnade grabben, sen körde jag till jobb... men efter 5 minuter på jobb så tog jag "frilufts-timme", gick hem till K, *censurerat*, :D, bjöd på frukost inkl. red bull som jag hade med mig, o gick tillbaka till jobbet... men det lämnade en märklig känsla inom mig ändå.. för det kändes precis som om jag gjort något som inte var ok.. något smusslande... men det är klart.. vissa grejer kommer att relateras, medvetet eller undermedvetet, till bulla grejer och kännas märkliga i kropp och själ... huvudsaken jag vet att det var ok så är det det som är viktigast... det var inte någon skanky hoe som jag var hos, det var hos K.. o hon var inte med någon svettig luffare, hon var med mig... o det är det som räknas!


försök ha en bra dag, det ska jag försöka.. "ha det så kul, så ses vi till jul"

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards