Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Stamp-E - 18 januari 2009 10:21

*Ni kvinnor talar om att föda barn. Ni skulle bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld*


 hehe... mitt i prick... den körde jag till o med när K låg o skulle föda lilla E-man..hehe... men skämt åsido.. har fått någon jevla flunsa.. vete fan vad det är ... ont i kroppen, fryser, svettas, varm, kall.... kass i kistan, hostig, lite snörvlig, hungrig kontra ingen aptit... ja.. lol... listan kan göras lång... skum som fan.... jaja.. inget o göra åt... bara försöka ta det så lugnt som möjligt, o gå o jobba imorgon... så är det bara...


lämnar över elliott idag... ska faktiskt bli sorgligt att göra det.. jag har trivts med att ha honom själv, och vi har funkat bra ihop i veckan som gått.. o vi har kunnat komma överens om nya rutiner o sånt... ja det har funkat bra.... K ligger inne i min säng o sover just nu... Hon kom till mig i fredags-natt efter jobb, o ska ta grabben med sig hem idag.... :( o fast än det varit en hel del jidder, och inget kelande, så känns det redan som värsta ågren är på g att landa på mina axlar.. fuck.. jag fixar inte detta med ensamhet... jag gör inte det.... jag vete fan vad jag ska ta mig till... hade inte K kommit hit i fredags natt så hade jag fan inte sovit alls.. jag var helt död, men kunde inte gå in i sängen förrän hon kom.... o klockan var sjukt mycket, eller litet, det beror på hur man ser det... men det spelar ingen roll.. jag fixar fan inte detta med ensamhet... det är helt sick.... jaja.. det finns inget att göra åt... jag vill inte ha någon annan boende här än K... jag vill inte det... har någon vän som frågat men jag vill inte.. skumt... men jag blir kanske tvungen... o för ekonomin hade det varit fantastiskt.. går på knäna.. är pank innan lönen kommer, o jag får ändå ut ungefär 16 k..... visst, inte svin-mycket, o speciellt inte efter 3 ½ års högskole-studier, men man borde ju klara sig på det.. men icke sa nicke.... jaja... vi får se vad som händer.. en dag i taget.... hej hej

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards