Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Stamp-E - 3 februari 2009 15:43

ännu en dag i paradiset gott folk.. tack så mycket eva för att du lyssnade på ormen o lurade adam med äpplet.. tack så jävla mycket ditt korkade helvete.. fan ta dig... fatta så jävla nice vi hade haft det annars... mhm.... in yo face biatch....


annars så överlevde jag natten. Hur? jo, jag psykade sönder K med typ 2 tusen sms... o sen så köpte jag mcdonalds mitt i natten, satte in pengar på svenska spel o sen låg vi i hennes säng och åt o spelade poker i natt.... ja va fan... visst.. jag har dåligt samvete.. men jesus så dåligt jag mådde.. shit.. det var länge sedan jag mådde så dåligt psykiskt.. jag hade sån sjuk ångest så det finns inte.... det är helt sinnes.. jag fattar inte hur jag ska klara av att bo själv.. jag gör verkligen inte det... o sen så fort jag får träffa K o E-man, vips, så är allting chill igen... helt otroligt.. ikväll så har jag sagt till K att hon kan dra o jobba fast än det är hennes E-vecka, (hur låter det egentligen.. hehe... all you knörkers know whatcha mean... :D... ) så jag ska va med lille prinsen o bestarna ikväll... hehe.. sen så fort han somnat så ska jag grinda på svenska spel... hoppas det går bra... behöver verkligen cash så jävla bad alltså... geez.. jag är ju van vid att ha mellan 5 o tio tusen i fickan efter att alla räkningar är betalda o mat o cigg är inköpta.. o nu har jag typ femtan-hundra eller så istället.. suger häst-balle... japp japp.. fortsätting följer.. keep the struggle going aight.. peace yalll 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards