Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Stamp-E - 4 februari 2009 12:14

hehe.. så här mysigt hade jag det halva natten igår när jag var hos katja o grabben så hon kunde gå o jobba (O.B.S. mitt förslag eftersom hon verkligen behövde cash, annars jobbar hon aldrig när hon har E)...


en dator, internet, chips, choklad, cigg, energi-dricka, läsk... geeez.. behövde man mer.. nja.. jo... en skönare stol faktiskt.. lol.. geez.. hade sån sjuk trä-smak i röven så det var inte sant.. sista timmen stod jag upp typ nästan hela tiden...haha.. men som jag rögade... :D

Av Stamp-E - 4 februari 2009 12:11

Lol.. nog för att man får mycket kassa kort o blir utdragen som fan.. men kom igen.. .looool.. samma skit-kort exakt samtidigt på två bord.. haha...

Av Stamp-E - 4 februari 2009 12:04

terve... salam aleikum... hello... sitter o har lunch just nu, så jag tänkte passa på o skriva några rader... händer inte så mycket.. ska softa med K o E ikväll.. bara chilla o mysa... sen har vi planerat att gå på www.milamassan.se på lördag.. visst, det är dyrt som fan, men  jag tror att grabben verkligen skulle digga det... massa kuliga djur o sånt... mmm.. så det ser ut så.. skönt att ha planerat lite.. o skönt att gå ut o göra "riktiga" familje-grejer... hehe.... japp japp.. må väl. kram på er alla

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards