Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Stamp-E - 5 februari 2009 11:32

sitter här igen o har lunch.. men äter inget.. är så jävla sne o förbannad så det finns inte... fick precis besked av banken.... att jag inte får ett extra lån på futtiga 30 tusen.... fan.. har x antal tänder som bara rämnat, så att jag måste verkligen akut fixa dom... o har inte pengar till det.. o sen K flyttade så har jag ingen möjlighet att betala med lönen... så jag tänkte att det är ju inga problem att ta extra lån, jag har ju skött det förra helt perfekt till punkt o pricka, o gett dom äckliga jävla svin-asen nästan lika mycket i ränta som jag betalt av på lånet under det senaste året... men tror ni dom sa ja... knappast.. svinen sa att jag måste spara pengar först.. dom vill se att jag stoppar in typ tusen spänn i månaden på ett spar-konto.. MEN HALLÅÅÅÅÅ.. hade jag haft tusen spänn o lägga undan i månaden så hade jag ju inte behövt låna.. jävla puckon.. fuck.. har varit kund hos dem i massor av år, dom har fan fått låna mina pengar ju i alla år utan att jag har klagat... o till en obefintlig ränta.. men när jag lånar ska dom först ta massa cash.. o sen dessutom klaga på att jag inte sparar... blir så tilt så det finns inte... o jag kan ju inte ta ett lån i en annan bank.. för jag skulle ju slå ihop lånen o förlänga med fem år... så ha två olika avbetalningar har jag inte råd till... så nu vete jag fan... jaja..


jag har en liten back-up-plan... jag har 20 tusen som jag sparat till att köpa en ny bil med.... den jag har nu gick inte igenom besiktningen, utan jag måste fixa lite grejer... ska till verkstaden efter jobb så ska dom kolla hur mycket det kommer att gå på... men då får jag göra så att jag får helt enkelt betala det som det kostar, oavsett... jag gissar på att det kostar ungefär 5 tusen... sen använda resten till de tänder som är i absolut värsta skicket... o sen be fett till gud om att ge mig typ ett år utan mer olyckor o skit.... fan.. folk snackar om att först kommer dom sju magra åren, o sen kommer dom sju feta åren... men ärligt talat.... fan... när fan kommer dom feta åren .. va ... när fan är det min tur att få ha lite chill i livet... istället för att bli rövpulad och nertryckt fan år efter år... visst, en hel del i mitt liv är självförvållat, jag säger inte något annat.. men kom igen... det sägs att summan av olyckor är konstant.. ja du..... lol... kom igen.. följ mitt liv under ett år o kolla hur mycket skit det är som händer... det är helt sjukt.... jaja... fuck it.... fuck you swedbank.. bara fuck y ou... o till råga på allt så hämtar bruden någon jävla subba-sugga som har en jävla attityd o är jätte-snorkig o säger till mig att det är bara så det är... att jag får inget lån o hör sen... va.. o sen bara går hon igen.. sshit alltså.. fakking hoe....


sug o svälj, trevlig helg..... NOT::::::..........

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards