Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2009

Av Stamp-E - 12 februari 2009 09:35

geez vilket snurr det blev igår.... mamma mia... orkar inte gå in i detalj... men det var inte kul... o det var som jag misstänkte från början, att snubben som satte igång o hålla på mådde skit... det sa jag redan från början... men det är fan inte schysst att han ska få mig att må skit... visst, han bad om ursäkt sen... men ändå... o min son blev jätte-ledsen därför att vi blev tvungna att ändra planerna som var bestämda från början.. allt på grund av att han inte kan ge mig den tiden jag behöver... fan... det är ju jag som är schysst och villig att lösa detta.. då ska väl inte jag ha skit? eller? det är ju inte jag som varit svinig i just denna grejen.... jaja... vi får se... jag har tagit ett beslut på att träffa personen i fråga inom det närmaste... sen får jag se hur det blir... vem vet, det kanske blir värsta atom-klyvningen.... nej nu ska jag dra o träffa en klient.. försök nu ha en bra dag... jag vet, det är inte alltid så lätt, men hitta den där positiva saken som finns i ditt liv, och helt enkelt bara fokusera på den.... fuck the bad shit, welcome the good shit... have a nice day... Asshole... :D

Av Stamp-E - 11 februari 2009 10:29

lol.. jag visste fan att jag inte skulle börja laga mer på bilen.. o jag hade sagt det till mig själv att jag inte skulle göra det.... sick shit.. jag besiktade den förr-förra fredagen.... o allt som dom sagt på för-besiktningen, det tog dom inte upp.. fett tänkte jag... jag skulle fixa några bussningar plus några lampor.. visst. kollade upp vad det skulle kosta.. max 2500.. ok tänkte jag.. jag lagar det.. det kan det vara värt.. trots att jag gav 7500 för bilen och redan lagat för den summan.. ja ok.. lämnade bilen imorse på verkstaden.. så ringde dom nu precis.. ja nu hade dom sett att damaskerna är sönder.. 1700 spänn till.. shit.. fuck.. men eftersom dom redan var igång o lagade resten så kände jag mig nästan tvungen att göra det... fan.... jag menar.. tänk om , tänk om... .bilen håller ett tag till... så skulle det vara bull om driv-knutarna pajade för den anledningen.. men jag skulle gjort som jag sagt från början.. jag skulle skrota skiten efter besiktningen... o sen köpa en ny..... fan.. jaja.. nu har jag än en gång börjat laga... geeez.... fakk... jag hoppas verkligen att bilen funkar ett tag nu.... men den beter sig konstigt som fan... så vem vet... kanske det tar några dagar o sen är det dags igen... loool.. ja då är det så dags ju..hmmm.. jaja.. fuck it... det får lösa sig.. så är det bara.. ha de

Av Stamp-E - 10 februari 2009 13:29

Av Stamp-E - 10 februari 2009 10:24

hehe chetti.. f-n va jobbigt... nä som tur är så dyker han bara upp ibland.. typ bara någon gång i månaden... o eftersom jag har en sån jätte-säng, och jag bara sover ensam i den... :( ;( , så märks det inte.. hey, det märks inte ens om både jag o k, plus båda hundarna och e-man är i den.. hehe. så king-size är den.. :D


mmmm.. ang. rubriken.. hehe.. det var vad jag blev kallad i natt... sjuk... hmmm. kanske är jag det, kanske inte... men som jag skrivit innan, love really fucks up your head... o jag blir sjuk av vissa saker, vissa grejer... jag blir fucking bananas.... men det är ok... vad ska jag göra... går det åt helvete, så gör det det.... ha det nu så gott som ni kan allihopa... kram Stamp-E

Av Stamp-E - 8 februari 2009 19:48

tja.. ilska är ju det enklaste beviset på att något inte alls är bra... ofta är det ju så att när man inte kan/vill/orkar ta itu med hur man känner eller mår eller så, så blir man oftast arg... jag blev iofs arg av en helt annan anledning, och det har släppt nu, men så är det ofta... jag blev helt tokig innan när min mus inte funkade som den skulle... o det är klassiskt för mig.. när jag har det jobbigt i mitt liv, när inte insidan är ok, då blir jag ofta arg.. o ofta för skit-grejer... o det blir ju extra jobbigt när elliott säger: men pappa, skulle vi inte ha en trevlig kväll idag.... då är jag illa på det.. som tur är så kunde jag förklara att jag var lite ledsen och därför blev jag arg, och sen så slog jag om humöret, lånade en mus av en vän, och vi har haft en fortsatt trevlig kväll tillsammans.. han sitter just nu i badet, och ska strax gå upp, få pyjamas o lite godis (jaja jag vet, det är inte lördag.....) o sen sova gott... så min prins har det bra.... o det är det viktigaste för mig... hej hej

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards