Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2009

Av Stamp-E - 2 februari 2009 20:35

känner mig jätte-ledsen.. eller nej, jag är jätte-ledsen.... vill bara vara med min familj hela tiden... gråter när jag hör elliotts röst för att det gör så ont när jag inte får vara med honom... vill vara med dom varje dag... men K vill inte det... hon känner sig jagad, trängd... hon vill knappt boka in någon dag alls... jag vill gärna planera hela veckan.. fy fan vad detta med att bo isär suger.. så sjukt.. den som tror att det ska bli bättre av det,,, tro inte det.. ingenting löser sig... kan ni inte lösa det när ni bor ihop, så kommer ni inte lösa det var för sig heller... its so fucked...

Av Stamp-E - 2 februari 2009 11:40

fan.. skämt åsido.. K blev jätte-ledsen... valle da bastard hade total-slaktat hela hennes dvd-samling.... fuck alltså... geez.. så här såg det ut sent i natt när vi kom hem till K.. så sjukt.. han har totalt slaktat loss.. han har tuggat, gnagt, bitit.. öppnat fodral, slaktat fodral.. dragit upp i soffan o tuggat där.. tuggat lite i dom andra rummen.. men totalt bara slaktat.. shit... fan.. nästan så man skulle vilja se hans ögon när han drar ut film efter film o bara pajar o pajar o pajar... jesus.. motherfucker-dog.... saar vi....

Av Stamp-E - 2 februari 2009 11:35

hehe.. har blivit kontaktad av gamla vänner.. eller blivit kontaktad.. nja.. vi har väl skickat något mess då o då... any way... jag gillar dom här tjejerna.. bra töser... dom är stud.. även om man inte skulle kunna tro det när man ser bilden.. HAHAHAHHAHAHAHHHAHHHAHA...... fattar ni att dom där två är akademiker.. can u believe it.. .det bevisar att vem som helst kan faktiskt bli socionom... LOOOOOOOOOOOOOL.. HEHE... dom är fullständiga medlemmar i THE RETARDS.... vi hade vår karriär mellan hösten 02 till januari 06... men oh boy, det var faktiskt en skoj tid... hehe...  får väl jaga ifatt en bild på övriga medlemmar i "bandet"... så ni får se varför vi kallade oss The Retards.. vi har till o med en egen dans.. hmmm.. kanske något för youtube.... hmmm.. hhee.. any way.. peace out yall...

Av Stamp-E - 2 februari 2009 11:30

sitter o har en snabb lunch på jobb, och kan lika bra passa på o lägga in några inlägg från helgen.... festen gick helt ok. det var inte woo hooo men helt ok.... blir ju inte lika skoj när man är den enda som inte dricker på festen... o andra sidan så många av dom som drack verkade inte ha så kul dom heller... haha... :D finns inte så mycket mer att säga om det... sjukade lite grann, men lyckades tygla mig ändå på ett bra sätt, och efter att ha frågat vad jag tänkte på, så släppte jag saken... finns ju inte så mycket mer att göra eller hur... tror man något, eller tänker något, eller whatever, och frågar någon annan om det, o den personen ger ett svar, så får jag ju köpa det svaret... annars så behöver jag ju inte fråga över huvudtaget.. då kan man lika gärna lägga ner projektet omgående.... vi ska till familjerådgivningen ikväll.. så nice.. har längtat efter det... visst, det kommer att bli tufft för vi har en hel del vi ska ta där, men ser ändå fram emot det... japp japp.. bifogar lite bilder från festen.. tjo flöjt o ha en bra vecka...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards