Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Stamp-E - 2 mars 2009 10:24

då var det äntligen dags för piratens kalas som han tjatat efter varje dag... o det blev väldigt lyckat.. det blev 9 barn av 18 inplanerade, så det är ändå ok faktiskt... tycker folk att dom är för stora för det, då får det stå för dem.. jag hade skit-skoj, alla ungarna hade skit-skoj, o andra av föräldrarna släppte oxå på det och kunde ha skoj... det var roligt att träffa lite av syskonen, det var ju ett tag sen kändes det som....


sen när vi kom hem till k på kvällen, så frågar grabben: är det kalas imorgon oxå? naaaaw.. han är för söt.. han fick i allla falll oxå massor av fina o roliga saker, så han har att göra fram över.. tack så mycket alla ni som kom o tack för presenter från er som inte kom men som ändå lämnat,. tack tack

Av Stamp-E - 2 mars 2009 10:18

i lördags var det så dags för makedonien-satelliten i katslösa...  jag skulle upp o förhoppningsvis jobba o k skulle upp o förhoppningsvis spela... eftersom k hade en gratis-satellit klockan ett så slängde jag upp 300 spänn o spelade en liten lag-satellit jag med... vårt fem-manna-lag krossade allt motstånd totalt... alla 5 hamnade heads-up, 3 vinster o två andraplaceringar gjorde att vi alla i laget fick biljetter till den stora turneringen som skulle börja klockan tre... o k åkte tyvärr ut headsup... men hon var så sjukt sugen på att spela så att jag sålde min biljett till henne för halva priset o halva stejk, dvs om hon skulle vinna biljett o sen pengar så är hälften av stålarna mina. o jag satte igång o jobbade klockan tre.. . o dealade till klockan 02.00 k åkte ut ur turneringen ganska fort... tyvärr... så hon började lira cash-game.. o loosade sitt inköp omgående.. så hon släppte ånga.. lånade pengar av mig.. köpte in sig för 300 spänn o lirade sitt bästa spel.. när det var dags att åka hem på natten så växlade k in 2500:- så det var bra värde i dom tre-hundra spännen... jag tjänade 800 i lön men 1400 dricks.. hehe.. plus 450 plus på biljetten.. o jag drog utan att slänga in en spänn mer.. så det var helt ok... jepp jepp.. så det var det det... tyvärr inga bilder o bjuda på därifrån, eftersom jag dealade hela tiden.. men det togs bilder, så så fort jag får händerna på dem så ska jag lägga upp dem... sayonara

Av Stamp-E - 2 mars 2009 10:13

i fredags fyllde prinsen 4 år... så vi hade något litet för mormor + snubbe & farmor... eftersom det skulle bara vara barn-kalas på söndagen ju....


det blev helt ok... massor av presenter, o lagom lugnt o skönt... o han däckade långt innan dom gått hem.. hehe.. lilleman var sååå trött..

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards