Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Stamp-E - 8 mars 2009 17:59

hej o hallå där igen... då var det söndag kväll igen, och grabben är här... försökte få hit k, men det ser dåligt ut med det... :( jaja.. hon behöver väl softa själv... försöker fatta det .... har dragit ihop till lite kort.. så hon kommer kanske förbi en stund.. då ska jag låsa in henne.. hehe.. mmm.. annars så har helgen flutit förbi...den har varit ok... kunde väl varit lite mer kärleksfull, men o andra sidan var det inte speciellt mycket jidder, så det är väl oxå ok... tycker det saknas lite, men det får duga... det blir säkert bättre.. förhoppningsvis...


imorgon är det familjerådgivningen igen.. har inte så mycket att säga om det... får se vad som händer där..


på kvällen imorgon ska jag träffa den personen som k klyddat med... mycket blandade känslor inför det mötet... vill egentligen inte, men inser att jag inte har så mycket att välja på... vi måste.. sen kan jag inte säga hur utgången av mötet blir... jag har dock bestämt mig att det ska ske på allmän plats... vill inte riskera att jag löper amok, så jag vill ha vittnen... :/ men det blir säkert bra.. vår relation kommer ändå aldrig någonsin bli normal igen, men man kan kanske ändå träffas under civiliserade former i framtiden... lite svårt att komma undan det nämligen när det gäller den här personen.. men jag målar inte fan på väggen... o jag går inte till mötet med negativ inställning... det blir säkert bra... så bra som det kan bli i alla fall... fortsättning följer väl förmodligen i morgon natt.. om jag inte sitter på häktet... :|       hej så länge

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards