Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Stamp-E - 9 mars 2009 21:52

omg så slut jag är.. fysiskt, psykiskt, mentalt och andligt.... sitter här o känns som om en storm dragit igenom mitt huvud...


först på jobbet.. tufft med klienter...


sen familje-rådgivningen... usch.. det var tungt pass där idag... först långt ner i kol-källaren, o sen lite upp på källar-plan igen.. mmm.. jo det var riktigt tufft där idag....


sen träffen med m... mmm.. det var rätt jobbigt oxå.. men det gick.. o vi fick diskuterat en del.. o jag fick svar på vissa frågor jag hade.. o det kändes hyfsat ok... så hyfsat som det kan kännas efter vad som hänt... så nu ska vi börja gå på barn-kalasen med e igen.... så glad han kommer att bli.. som han saknat sina kusiner.. det har ju varit värst för honom, speciellt eftersom han är så liten o oskyldig... men men... please gud, låt det nu bara bli bättre.. jag orkar verkligen inte med mer... o jag har blivit straffad nog, blivit testad nog... JAG VILL HA MINA FETA ÅR NU!!!!! kram till er som behöver det.... för jag behöver kramar!

Av Stamp-E - 9 mars 2009 09:03

japp chetti petti.. det är så jag tänker oxå... sen att han o k aldrig kommer att vistas direkt i närheten av varandra så länge jag existerar det är en annan femma... visst, vi alla tre kommer säkert vara på samma plats, men det räcker.


mmmm.. i övrigt är det måndag morgon.. har sovit 2 + 1 ½ timme... gaaaanska tungt i morse men ändå helt ok.. körde mina vanliga rutiner.. låg o mös med grabben en stund i hans säng som vanligt, pussades o kramades.. han är så underbar min lilla prins... Love U E-Man... underbar är han... längtar efter honom konstant... det gör jag efter k oxå men det är en annan längtan... var svin-jobbigt att lämna honom på dagis imorse.. inte för honom utan för mig.... :/ hehe.. men men.. så är det.. det är ok... i eftermiddag ska vi ta läs-eftermiddag, jobba lite hemma.. sen familje-rådgivningen, sen mötet med m... farmor kommer o passar lille gubben.. o han längtar så.. hehe.. stackars gamla 70-åriga-tanten .. hehe. som han kommer köra med henne.. jaja, det är chill.. det är fortfarande ruter i henne, och hon brukar orka med barnen ändå...


japp jappp.. men men.. vi hörs av i natt väl... thanks for reading.. bye

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards