Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Stamp-E - 1 april 2009 16:37

idag så har e slutat med blöja.. det var planerat sen länge länge, o det har faktiskt funkat helt ok... k hade ett helvete i morse med det, men sen har det gått bra både på dagis o sen dom kom hem.... så vi får se.. peppar peppar..


annars så blev jag stoppad av polisen i en kontroll igår för första gången sen jag tog körkort.. wow.. grattis till mig.. hehe.. då var den oskulden spräckt.. men fastän jag hade rent mjöl i påsen blev jag ändå nervös.. lol.. lite löjligt.. hehe.. ryggsäcken tynger fortfarande... :D 

Av Stamp-E - 1 april 2009 15:55

jag hajar det inte??? allvar.... k säger att jag borde fatta, men jag gör det inte... jag gör allt för henne, jag lever för henne, och när det väl är någonting som oxå jag vill göra, då blir det bara skit av allting.. jag fattar att hon kanske blir ledsen o besviken över situationen, men jag vill ju oxå göra grejer ju....


ähh.. jag ska släppa in er i historien... i denna helgen så kommer det att vara en överfet-turnering ombord ett kryssningsfartyg... det är 40.000 euro i garanterad pott, alltså typ över fyrahundra tusen spänn..... k fick reda på igår att det finns möjlighet att åka med på ett mycket förmånligt sätt... så klart blir jag eld o lågor över denna grej... k  menade på att jag kan väl ta hundarna o grabben i helgen... men hey, för det första ställer jag alltid upp, för det andra är det hennes helg... men denna gången så tänke jag bara att nä, jag vill fan göra detta... så jag ringer arrangörerna idag o får reda på att det finns möjlighet för mig att åka oxå... o k blir tokig.. o menar på att jag vill bara jaga henne, o hur kan jag inte ställa upp på henne, och så klart absolut inte går det att båda ska åka, och vilket klydd det blir med hundar o barn o sånt.. 


jag struntar i detta o är ändå snäll o hela dagen jagar o jagar efter folk som kan lösa detta... när jag väl kommer med lösningar, så är hon ändå sur o arg som fan, och menar på att åk du, jag kommer ändå vara lika sur o arg vilket som.... o jag frågar henne detta flera gånger, kommer du att vara det oavsett vad jag gör, och hon säger ja, vad fan tror du...


ja jag vet inte.. jag gör fan allt.. men ibland så vill man oxå själv göra grejer.. visst, hon fick reda på det först, men jag hade ändå fått reda på det... o hon hade ändå inte kunnat åka om hon inte fixat barnvakt o hund-vakt, hon kan ju faktiskt inte räkna med att jag alltid kan backa henne o ta dom om det skulle behövas.....


mitt i allt så ringer arrangören o säger att han kan inte hålla biljetterna längre, jag har femton minuter på mig att bestämma mig... så jag ringer k igen.. o hon säger samma sak, att hon kommer vara sne vilket som.. så jag ringer dom o säger att jag tar en biljett.. ändå så säger jag att försök hålla en biljett så länge ni kan...


lol.. medan jag skrivit detta inlägget har telefonen gått varm.. nu vill plötsligt k i vilket fall som helst..... så nu har vi fixat hund-vakter och barn-vakter... nu återstår bara för henne att ringa dom o hålla tummarna på att biljetten finns kvar.. fortsättning följer.. puuuh...  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards