Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Stamp-E - 6 april 2009 17:35

helgen var inte lyckad alls.... fuck.... vete fan om jag orkar beskriva hela helgen i detalj faktiskt... har gjort det x antal gånger muntligt redan sen igår....


turneringen + sido-eventet + cashgame + sit & go... spelade på topp men blev totalt utköpt, utfiskad och slaktad.....


helgen med k... tja.. den blev knappast romantisk eller trevlig direkt... men som tur var så tillbringade vi kvällen igår o i natt tillsammans, och mös med film o pul med elliott, så det räddade en bit av helgen i alla fall.....


dealersarna var så grymt kassa så det finns inte.... strukturerna var grymt branta... spelarna sög så grymt...


det söps så hårt på båten så jag trodde att folk knappt sett alkohol tidigare...


k & j torskade när dom rökte i hytten o fick betala böter sedan ett par stöddiga o uppretade vakter släpade ner dom till receptionen fem söndag morgon... LOOOOL... hehe....


vi blev avkastade av båten sex på morgonen... fattar ni.. hur sick är det.. sex söndag morgon tömde dom alla hytter o kastade av oss.. så sjukt...


på vägen hem så körde jag över en redan överkörd hare så att det bara virvlade av päls över hela vägen plus att haren gjorde fina akrobat-volter.... fick en skratt-attack så att jag höll på att köra av vägen.. OBS.. den var redan död, stendöd...


det finns inga bilder från något pokerbord alls.. detta på grund av att eftersom båtens satellit-system tog över mobilen, o det kostade femti spänn i minuten för samtal plus hur mycket som helst för sms, så ville jag inte sätta igång den.. har därför bara bilder från ystad hamn eller i närheten...


ja ni ser ju själv på vilka bilder det är sex på morgonen.. haha....


så vad har jag lärt mig av detta... hmmmm.. inget som vanligt.... hahah.. nästa gång så vinner man kanske allt istället.. heheh.. om det nu blir någon nästa gång...


nu måste jag grinda ihop 2 tusen vip-poäng som betalning för helgen.... så det är bara att jobba som tusan fram till sista juni.....


hmmm.. kommer jag på mer så lägger jag säkert ut det senare... eller ring eller messa mig om du undrar något..


fan... vi har ju inget eget kontor längre heller ... på jobba alltså.. sitter med fältgruppen nu.... jaja.. inget att göra åt.. o dom är helt ok.. men vi är flyttade från stadsdelsförvaltningen till skolan.... hmmm. .... hehe.. jaja.. det är ju min gamla grund-skola, så det känns lite som hemma.. hahah...


o som tillägg.. e-man har kissat endast en enda gång på sig på 6 dagar som han varit utan blöja... o det bästa av allt... efter att ha haft blöja en natt efter han slutade med dom på dagen, så sa han att han inte ville det heller.. o han har inte kissat i sängen en enda gång, inte en enda gång, på en enda natt hittintills sen dess.. det är grymt...


peace yalll...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards