Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Stamp-E - 22 april 2009 20:52

hade k på besök idag, och hon upptäckte dessa små rackare i överkastet som låg över ett par stolar ute på balkongen... o en energisk duva som flög in o ut, runt o runt, plus en massa bajs på balkongen... har inte varit där ute på ett par veckor, så dom har haft lite skoj där tydligen.. fick dock tipset att ta bort dom, eftersom hela balkongen kommer att bli en sanitär olägenhet annars... tog äggen med en mössa, lät mössan ligga där en stund o duvan kom och landade i mössan... tog sedan mössan och la i buskarna nedanför... duvan verkar dock inte ha fattat galoppen, eftersom den flyger här hela tiden.. skär i hjärtat, men va ska jag göra? grannarna hade fått spel av massa bajs överallt... men men...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards