Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Stamp-E - 17 maj 2009 20:04

var på kalas igår hos ingells och grabben A fyllde år... var faktiskt väldigt trevligt... var lite orolig, eller vi var båda två väldigt tveksamma till att åka dit eftersom han skulle vara där, han som k klyddat med i nästan 3 år... men vi höll ut o det funkade helt ok.. tiden bara flög iväg så vi var tvungna att rusa iväg en stund efter åtta.. gjorde inte så jätte-mycket eftersom folk hade börjat bli lite lulliga då, och jag tyckte inte det var så nice.... jag vet jag vet, det ligger inte hos de som drack, det ligger hos mig, så det behöver ni inte kommentera... sen att jag inte tycker att alkohol hör hemma på ett barnkalas, det får väl stå för mig då.... vi hade så fullt upp så det blev bara ett foto på ett av syskon-barnet, lilla apan m som bara klättrade upp i en lykt-stolpe.. kraftigt impad blev jag... sen ville han att jag skulle lyfta upp han på garage-taket, men då fick det vara bra... :D


efter det så drog vi till svärmor o glodde på schlager-festivalen.. trodde jag aldrig skulle säga detta.. men fy fan va rätt låt vann... har gått o sjungit im in love with a fairytale oavbrutet sen i natt.... 


idag så började dagen mycket bra men avslutades riktigt piss, så som den brukar avslutas när k o jag ska skiljas åt på söndagen.. jag tyckte att hon gott kunde spendera kvällen med mig o e, men det tyckte inte hon.. så sen var hela helvetet igång.. i skrivandets stund så har jag inte ens någon aning om hur något alls ligger till.. så pissigt är det.. fuck this shit med relationer.. ibland så känner jag bara för att avsluta skiten, sörja o gå vidare i livet, bara för att slippa desssa berg o dalbanor... men fuck... jag älskar ju den där kvinnan.. o när det är bra, my god så bra det är... its fucking perfect då.... jaja.. life goes on... to be continued.... 

Av Stamp-E - 17 maj 2009 20:02

hej där ute... var på nalle-konsert i lördags med prinsen.... var faktiskt mycket trevligt.. visst, där var en liten pajas-ung-jävel som sparkade mig i ryggen i typ en timme, men när man såg vilken ångest o vilka spel som hans morsa/passare hade, så hade jag inte hjärta nog att säga tilll.... men det var trevligt.. e-man blev lite slut på skiten i slutet, men det var överlag mycket trevligt... efteråt så lekte han i nalles hus...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards