Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Stamp-E - 13 juni 2009 21:26

har 40.5 grader feber och är hel-kollapsad i kroppen.. har suttit i en timme med sjukvårdsupplysningen... dom har jätte-svårt att säga något eftersom jag inte har alla symptom på något specifikt.... till slut så sa dom till mig, efter samtal från infektionen, att åka till ahlmansgatan.... heeeel no... fakk dat... hatar det jävla stället.. fuck alla jävla vårdcentraler, det är där dom placerar alla amatörer.... har mött så mycket dåligt mottagande och värdelösa doktorer på alla möjliga sätt... dom kan inte språket, dom lyssnar inte på vad man säger, dom säger en sak o skriver en annan, kommer du in för nagel-trång så börjar han snacka om rökningen o klämma på hullet... så jävla oproffesionella... så jag skiter i det...


jag ska kolla febern varannan timme, och stiger den , eller det inte sjunker till imorgon bitti, så sticker jag in..... då jävlar får dom släppa in mig.... jag kommer fan fejka symptom....


fortsättning följer... Stamp-E 

Av Stamp-E - 13 juni 2009 18:22

mår fortfarande som en fucking hossa... helt otroligt.. trodde det skulle bli bättre till idag på fjärde dagen men schi fick jag... inte ett skit bättre... mår riktigt jävla kasst.... fan oxå.. känner mig så hjälplös eftersom man inte kan göra ett shit.... jaja... fuck it.... har i alla fall min sick-dog som håller mig sällskap....


:/ Stamp 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards