Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Stamp-E - 5 juli 2009 22:14

ja va fan... k har tjatat om guitar hero så länge... o puckik har sin ps2a här, så idag räckte det.. han o jag köpte varsin gitarr... o har lirar en stund.. o herrejävlar så svårt det är... o k som jobbar extra idag, blev eld o lågor när vi skickade dessa bilderna som jag lägger upp här.. haha...  hon skrev att hon skulle rigga leken så att hon kommer hem snabbt.. hehe.. men vi kör så länge... måste ju bli grym ju... haha... vi klarar inte ens easy..  hehe.. kämpa på, himmelsblå

Av Stamp-E - 5 juli 2009 22:11

var med prinsen idag o såg ice age 3... o herregud vad jag skrattade... fy bubblan va rolig den var... jesus... jag skrattade så jag höll på o skita ner mig... rekommenderas varmt...  men det blev ju en slant det med... först nästan tre-hundra för biljetterna, sen nästan två-hundra till för bio-gotter... men hey, hehe.. det var nice.. .som vi tuggade o drack.. tihi... hej hej


p.s o nja, han klarade nästan hela filmen.. när det var typ tio minuter kvar så började han fråga om vi skulle gå snart, o när det var typ en minut kvar så la han sig på golvet o kröp ut under våra stolar.. hehe.. men så var han grymt kisse-nödig oxå...  

Av Stamp-E - 5 juli 2009 22:08

hello hello...

har två dagar i sträck varit o badat i klagshamn... sååå sjukt nice varmt i vattnet... helt otroligt... i fredags var vi ett gäng där o då grillade vi massa gott o badade i flera omgånger... sen igår så drog jag , k o e dit själva o badade o fikade... det var så mysigt... vi har varit där på kvällarna båda dagarna, skönast så... inte så jätte-varmt i luften, och inte massor med folk... men tro inget, det har varit bra packat där med folk på kvällen oxå... så jag kan bara föreställa mig vilken kaos det varit där på dagarna... på www.stranden.nu kan ni kolla in aktuella badtemperaturer i malmö, uppdateras på de flesta tre-fyra gånger om dagen.... japp japp... mer äventyr följer... hej svejs

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards