Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2009

Av Stamp-E - 5 juli 2009 22:08

hello hello...

har två dagar i sträck varit o badat i klagshamn... sååå sjukt nice varmt i vattnet... helt otroligt... i fredags var vi ett gäng där o då grillade vi massa gott o badade i flera omgånger... sen igår så drog jag , k o e dit själva o badade o fikade... det var så mysigt... vi har varit där på kvällarna båda dagarna, skönast så... inte så jätte-varmt i luften, och inte massor med folk... men tro inget, det har varit bra packat där med folk på kvällen oxå... så jag kan bara föreställa mig vilken kaos det varit där på dagarna... på www.stranden.nu kan ni kolla in aktuella badtemperaturer i malmö, uppdateras på de flesta tre-fyra gånger om dagen.... japp japp... mer äventyr följer... hej svejs

Av Stamp-E - 2 juli 2009 12:35

möget bara grötade ihop...  fixade till den lite, sen grötade den igen...

 tog över en polare igår för att vi skulle fixa skiten...  vi satt i 14 timmar!!!!! o ändå fick vi inte riktigt rätt på det.... den flyter i alla fall.. men explorer funkar inte, o således inga bokmärken.... jag använder netscape igen... x antal av mina gamla program funkar inte.... jag har inget ljud på datorn... ähh.. massa sånt skit.. han ska komma över ikväll igen, så får vi se om vi kan lösa skiten... men fuck vad störigt det är när skiten klyddar... för hittar man inte problemen direkt, eller alls, va fan gör man.. inte lönt o lämna in en gammal dator.. men den är för bra för att skrota.. jaja.. fortsättning följer.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards