Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Stamp-E - 16 augusti 2009 12:35

ville göra det lite roligt för vår prins igår... så vi flyttade ut hans slott till vardagsrummet o gjorde det mysigt framför teven...  men det var inte bara han som tyckte det var roligt... :D ni ska få se några bilder... eftersom jag inte lärt mig hur man lägger text mellan varje bild så får jag tyvärr lägga upp dom en o en.. .men men.. ni överlever... :D tjo flöjt

Av Stamp-E - 14 augusti 2009 19:55

var på festivalen idag med k o e...  alltså kom igen, för helvete, vad har dom gjort med den??? är planen att göra en så dålig festival så att dom inte kommer att kunna köra den mer? riktigt sjukt... så sjukt kasst upplägg... dom har spritt skiten över hela stan, det klassiska stråket centralen till triangeln är i det närmsta helt tomt.. när vi efter tre timmar lyckades hitta stråket där stånden står, så blev det en blåsning det med... knappt några stånd, och bara skit.. altlså mer skit än vanligt.. nä det var en riktig blåsning... . hittade ett par få grejer till elliott, men han gnällde mest hela tiden ändå.... jaja.. sånt e livet.. nu har vi varit där med... lol.....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards