Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Stamp-E - 6 september 2009 16:25

allå allå emliga logg-äsare.... :D


knollpoppetirollitrollknopp... lool.. inte det heller kan jag...


nå väl, back to bizznizz... helgen är snart över... håller på med min favorit-syssla.. tvätt... NOT:.. ja alltså jag tvättar.. helgen har flutit på ... home-game i fredags, plussade cash-game... var iväg o lirade en större turnering igår, utdragen i turren, plus i cash-game, plus att jag fick sjukt bra betalt för att köra några jag kände... o då menar jag riktigt bra.. tackar för det... nu så har k dragit iväg till klubben för att lira... men hon kommer sen en sväng.. för att vara borta i flera dagar sen..... :(   ;(  men jag har lovat att inte diskutera något flytt ihop förrän vi varit hos familjerådgivningen nästa gång... fan, jag har lyckats hålla käften om det i två veckor.. inte illa alls... ska se om jag klarar hela tiden..


var på dop idag... nice.. men blev sjukt bebis-sugen.. sick.. men det hänger på k... o flytten hänger på k.. o allt hänger på k... tråkigt när den ena har bollen 100 %.. men jag har bestämt mig att jag går bara med på det året ut.. .. sen får det vara bra... faktiskt.. så så är det.. men men.. dags o jobba imorgon igen.. ska göra första hembesöket ensam hos någon jag ej träffat innan.. men det får gå.... yes box.. haj haj 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards