Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Stamp-E - 6 oktober 2009 19:53

fakk manhattann.. skulle ju inte jiddra o sånt under denna månaden fram till nästa familjerådgivning, men lyckades ändå få iväg ett sms som inte var så positivt idag.. visst, det var egentligen inte jidder, men jag vet att hon kan gå igång ändå om jag har otur... men det var flera grejer som orsakade det.... först o främst så är inte bara ena tvättmaskinen utav två sönder, utan torktumlaren är sönder, och ena torkrummet sönder.... o jag har ju bara korta passet ikväll på fyra timmar.. det var ena anledningen.. obs anledning, ingen ursäkt... sen så skickade jag ett lite snusk-sms till henne om vad jag ville hon skulle göra med mig.. o hon svarade inte på det.. o jag vet ju att hon tittar på luren innan hon börjar jobba... sen var hon med några bekanta till oss, o då fick jag utanför-skaps-känslor.. o inte blir det då bättre av att hon inte svarar när hon dessutom är med folk och jag är ensam hemma med grabben o tvättar o städar o sånt shit....


visst, det kan tyckas som petitesser, och ni kan tycka jag är löjlig.. men vet ni vad... det skiter väl jag i.. detta handlar om mina känslor... dessutom så om man lägger ihop tillräckligt många faktorer så blir man ibland tossig... dock så skickade jag ett mess til efteråt där jag skrev att jag menade inte att jag ville jiddra med det förra messet... att jag bara kände mig ensam och ledsen.. så förhoppningsvis så hajade hon vad jag menar...


men mina känslor i första messet är ändå jobbiga.. när hon inte svarar så får jag känslan av att hon inte känner så för mig längre, att hon bara vill vara vänner... jag tror inte på riktigt att det är så... men stygge-stampe försöker övertala mig att det är så.. förmodligen för att Han vill att jag ska må dåligt och avsluta relationen och göra något dumt mot mig själv... men u know what disease, u aint gonna win this fight motherfucker... U HEAR, U AINT GONNA WIN FUCKER... Gud Ge Mig SinnesRo... Kram

Av Stamp-E - 3 oktober 2009 13:42

hejsan hoppsan.. shit, känns som evigheter sen som jag faktiskt SKREV ett inlägg.. det har bara blivit massa bilder.. det är kul det med, men kände att det var dags att skriva lite.... ang frågan om vem tösen är, så är det e-mannens tjej..hehe.. nädå, det är en kompis till honom.. det är syster-dottern till han som äger klubben där vi brukar spela... hans mamma brukar hjälpa oss med att passa grabben när vi lirar, o så får barnen leka... på riktigt.. ute på landet... shit, han älskar det där... dom bor ju långt ute på landet utan grannar, så där är väldigt mörkt o roligt... sist så sprang dom runt med ficklampor o busade o jagade fladdermöss... mmmm... leker att där är dinosarier i deras stora trädgård.. klättrar i lastbilarna o bussarna o sånt.. farsan kör egna lastbilar o en av sönerna kör cross så han har en sån stor buss...


Fyllde 8 år igår.. grattis till mig... spelade turnering istället för att gå på möte.. hehe.. ja jag vet, men just nu så känner jag inte för att gå på möte.... o jag vann turren ,,,.. andra fredagen i rad på den klubben som jag vinner... förra gången en 10-personers super-slask-rebuy.... shit vad folk köpte in sig.. så den klapp jag förre fredagen... sen igår, en 500-kronors-bounty-freezeout... 300 till potten o en hundring för var skalle som man slog ut.... det gick mög till finalbordet, jag kämpade på o gav aldrig upp så det funkade sådär.. väl på final-bordet, gör en utdragning där, jag ställer för jag tror jag har bäst hand, ligger under, men träffar två par på river... där vände allt... vi var 9 spelare på final-bordet från början, jag slog ut 7 av dem! hehe.. så förutom förstapriset på 2500 så fick jag 800 extra, sju skallar plus min egen.. . när vi var heads up, jag hade över 130000 i marker, o han den andre typ 60000, så ville jag vara snäll o erbjöd mig att dela all vinst med honom. Nej säger han.... LOL.. ehh nej till den dealen??? när han ser mina marker o att jag totalt våldtagit final-bordet... ehh. .jaja... då får jag väl ta ut honom oxå, ta hundringen från hans huvud plus tusen mer i vinst.. hehe.. .tack för att du sa nej.. :D  o som bonus på allt så får jag 500 spänn in på ett poker-konto oxå för att jag vunnit back to back, alltså två turneringar i rad.. så det var skoj...


nu till lite allvarligare... mmm.... orkar inte mycket mer med det här med att inte bo ihop o att ha delad familj liksom.... det knäcker mig, äter mig, krossar mig, dödar mig... vi träffas mycket, det är inte det, det är bara det att jag orkar inte med att det inte är vi på riktigt.. så sist på familjerådgivningen så sa jag till k att till nästa session så vill jag ha svar om hon vill flytta ihop igen eller om hon vill fortsätta bo så här... o efter hennes svar, alltså om hon inte skulle vilja bo ihop igen,  så ska jag ta ställning till om vi ska bryta all kontakt o lägga ner familje-projektet, för jag känner att det är inte schysst mot varken mig eller e med denna snurr där han gråter på kvällarna o undrar om mamma eller pappa kommer ikväll, eller om vi ska köra på.. .just nu känns det som om att om k skulle på något sätt föredra att ha sin egen lägenhet att jag helt enkelt lägger ner det... vi kör byte på måndagar på dagis men har ingen kontakt.. för det kommer jag aldrig att orka... antingen har vi något på riktigt eller inte alls... så känns det just nu.. mycket tråkigt, men samtidigt skönt, för vi behöver få ett avslut på denna soppan.. i övrigt så har vi faktiskt det trevligt när vi är tillsammans.. .men jag blir knäpp av att det avbryts av perioder där vi inte är i samma hus... det knäcker mig.. hej så länge

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards