Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Stamp-E - 16 januari 2010 19:52

Så här ser originalbilden ut....


 


Tecknare är faktiskt okänd.... hittade motivet i en gammal tattoo-tidning, men jag hittade aldrig vem som ritat den... har aldrig sett någon liknande drake så jag var bara tvungen att ha den.. annars gillar jag inte att göra någon som redan fanns från början, om det inte är något väldigt speciellt bakom... o som i detta fallet, en överfet drake.... :D O ja, jag är född i drakens år, och är dessutom en stor drake då jag är född i sista månaden i tecknet. O ja, jag är jävligt speciell... haha... :D



Så här ser den ut från vänster sida...


 


den går nästan runt halva armen så den är lite svår o få med hela....



Från höger sida...


 



O ja, bilderna blev inga höjdare... vete fan varför.. men hey, det är bara o dyka mig i verkligheten så ska du få spana... ;) :D



o till sist men inte minst, rakt framifrån....


 



fan, den blev riktigt jävla fet... gillar den skarpt... Eftersom min hud "sväljer" färg, så kunde han inte använda den tunna nålen för att göra skarpa hörn o spetsar.... finns nämligen en stor risk att det "flyter" ut, så att gaddningen blir förstörd... så det blir att gå tillbaka om typ två veckor o göra den biten.. sen några veckor senare så ingår en ifyllning oxå... hehe... men den e grann eller hur...


gadd on people. Stamp-E

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards