Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Stamp-E - 17 januari 2010 00:56

har idag sett "det regnar köttbullar", eller som den heter på original-titeln "cloudy with a chance of meatballs"






helt fakkking fantastiskt underbar... underbar... finns just nu bara med svensk text, men det är värt det.. barnen är ändå helt torska på filmen jag lovar... fan, både jag o k var helt sålda på den... helt fantastisk... ja verkligen....



nu är det dags för nästa underbara film... Wrong turn 3





har sett de andra två tidigare och har varit mycket nöjd... dom är underbart hjärndöda och slaktiga och hyfsat högt upp på sjukt-skalan.... så jag får väl lita på att det blir en del människo-slaktande och ätande i denna filmen oxå... hehe...


yes im a sick fuck i know... men det är så här enligt en teori jag har: för att hålla sig frisk, måste du ta hand om den sjuka sidan i dig. och det är bättre att titta på massa sjukt än att göra det själv.. HAHA HAHA HAHA  




Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards