Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Stamp-E - 2 februari 2010 14:25

sorry för den dåliga uppdateringen... sorry....


min gamla bettan gick till skrot-himlen i torsdags.... hon fick döds-domen av verkstaden.... visste det väl egentligen redan innan, men hoppades verkligen att det inte skulle vara så... så jag betalade 700 spänn för att någon skulle berätta det för mig som jag redan egentligen visste.. hehe... jaja... hittade en sån skumme-skrot längst bak i sydsvenskan så jag fick en tusing för bilen i alla fall.....


hittade en ny pärla i söndags... bilder kommer senare... en gammal volvo, född samma år som k, 82.... :D en grann fin gammal en.... håller tummarna på att den kommer att gå bättre än min förra... men vi får se.... allt original i den.. helt otroligt.. o i mycket bra skick.. än så länge.. :D .. invigde den direkt med en cigg.. haha....


ikväll så firar jag o k 6 år... eller tja.. jo.. sex år är det sen jag frågade chansen faktiskt... sen har det ju varit en del turer där emellan... hon vägrar att ta på sig den gamla ringen, så jag ska ner till stampen i eftermiddag... tänker fan inte spara cash i penga-form om dom aldrig ska användas... o stampen är ändå bra, för skulle man ångra sig så vet jag ju att det är bara att hämta dom....


vi ska dra o se sista filmen i millenium-trilogin... stod mellan den o snabba cash, men vi ville ha ett avslut på den jävla salander-bitchen, så det fick bli den... sen ska vi väl tugga något innan.. inte något över-fancy... får se vad det blir.... något man äter med bestick i alla fall... haha.... :D ;:D :D


yes yes... men men.... fuck.. har så sjukt mycket på jobb just nu... men det är nice... jag håller ihop ändarna.... men ändå.... blev erbjuden ett vikk som missbrukshandläggare, men kände att jag var tvungen att tacka nej... jag vill för en gångs skull avsluta detta som jag påbörjat.. känner att jag är skyldig mina klienter och mig själv det.. o hey, tro inget annat, jag har kollat upp allt...


i mars eller april SÅ BLIR JAG FAST ANSTÄLLD OAVSETT... hhehehe... jappz... då blir jag en 2/5... så så är det.. så de är ändå skyldiga att erbjuda mig något annat kneg när detta är slut.. känns fan ändå bra.. jag tjänar inga större summor här, men det är säkra cash i alla falll...... o det visste jag från börjar oxå när jag började plugga till socionom, att jag inte gör det för pengarna... detta är fan mitt kall.... dags o ge tillbaka till samhället lite av alla de miljoner o åter miljoner som jag har kostat.....


yes... men men... måste återgå här.... snön faller där ute.... baj baj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards