Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Stamp-E - 7 maj 2010 15:57

tog mig äntligen tid igår till att se Flyga Drake, eller som den heter på engelska The Kite Runner. Läste boken när den kom ut och tyckte den var väldigt bra på ett tungt sätt, och har därför undvikit filmen för att inte förstöra den känslan... det är ju inte speciellt ofta som det lyckas att göra en bra film efter en riktigt bra bok... (ja ok, stephen king kan ibland då)




 men se där... någon hade lyckats... visst, alla små fina delar var inte med, men överlag hade de lyckats överföra känslan från boken till film.... (utan att filmen blir 6 ½ timme mr king... )


betyget blir att den är väldigt bra.. haha... ja va fan, se skiten nu o var nöjd...


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards