Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Stamp-E - 16 maj 2010 16:16

hehe.. du är rolig du morsan... .skrivit sig som "mamma"...  

 


det är vanliga ord... det är bara i en annan tidsålder än din som dom används.. .hehe.. idag är poker-lingo standard i var o varannans vokabulär....


yes så e det... anyway.... .vad har hänt mer de senaste dagarna.. tja. jo.. ok..


i fredags så blev det chill... först internetpoker hela dagen med en liten god hacka utplockad till mitt konto.... sen blev det filmtajm.. först såg vi "precious"




och POW som den slår en i magen.. fantastiskt bra... men så verklighetstrogen.. o så tunga ämnen... geez... riktigt hardcore känslosam.... förstår varför kritikerna rosade den... mycket bra skådisar... mmm.. orkar inte recensera den, säger bara se den för fan... jag relaterade den till Requiem For A Dream rent känslomässigt alltså... som en slägga i bröstet.... har ni inte sett requiem heler så säger jag bara ffs se den...





därefter gjorde vi misstaget o se en film till.. .en riktig b-rulle.. konstigt nog hade vi hört att den skulle vara bra ... as if.. den heter A Perfect Getaway... alltså visst, ok att se.... men ingen höjdare....




jepp.. sen lördag var det av till tyringe för att deala under en större poker-turre... sen dealade vi konstant från 3-4 på eftermiddagen till halv sju söndag morgon.... jepp... skönt med lite mer dinarer i hemliga gömstället.. .nu ska vi iväg o fixa några lampor på min bil, tugga något gott o hämta grabben för att avsluta helgen på chill sätt... dags o knega imorgon igen.. .saaar vi alla...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards