Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Stamp-E - 21 juni 2010 09:29

tjo flöjt.. måndagen är här, solen skiner, jag har precis tryckt i mig 3 croissanter och en energidricka o jag känner hur sockret rusar mot huvudet.... ENJOY BIG BOI..... :D .. jahapp... vad har hänt sedan i torsdags då... (var ledig i fredags, kompensation för ockupationsmaktens nationaldag)


torsdag kväll... chill med film... vi såg City Of Ember...




 schysst rulle... spännande, underhållande, bra familjefilm.. men även för dig som gillar lite lagom sci-fi hokus pokus....


under tiden låg hairy-boi o bara bad om att bli kelad med...

  


fredag... ja du... minns fan knappt... tror vi lirade kort eller något.. men minns inte... jo men kort låter rimligt... haha... ja just det.... janek ja.. o k krossar i tre raka.. sikk...


hundarna busade som vanligt...




 lördag... upp innan sju o tvätta.. söög fett... men man måste.. lirar lite poker på nätet.. blir slaktad.. sikka utdragningar.... tvättar klart.. käkar mat.. dumpar e.. drar till katts.. lirar lite cash.. blir slaktad... floppar två par två händer i rad... den ena synar en med ett litet par, egentligen helt död, men träffar triss på turn... nästa hand.. floppar topp två.. utdragen av en liten färg ...


lirar turren... blir total-slaktad... inom första blinds-perioden har jag redan varit tvungen att göra second chance... några exempel... floppar triss i ess med aj suited... flopp a a 9, snubben har 99....


har aj igen, snubben har a 9, han floppar två par o sen runner runner nötfärg...


samma snubbe igen.. haha.. jevla fakker... försöker sno från knappen med 10 5 off.. han alltså... jag synar ner honom hela vägen.. han träffar perfekt runner runner stege när jag har två par.... a k suited mot 44, 44 settar direkt på flopp o tar mig... o detta var bara några exempel.. eftersom jag är så grym spelare som jag är, så bygger jag så klart stack hela tiden, men till slut så tog någon resten... :(


lirar cash... stackar helg ok... floppar topp-set, utdragen liten stege... en annan hand.. en snubbe hittar hål-pipa-mini-straight-flush.... samma fakking snubbe... blev så genom-dallunk under lördagen så det var som en tagning till guiness rekord gang-bang... sinnes.... alltså allvar... det var så att dom andra på bordet fan tyckte synd om mig.. haha.. riktigt sjukt... jaja.. sånt e livet.. jag vet att jag har skillen... men ibland så vill det helt enkelt bara inte... po det igen...


söndag... kalas.... nice... ... inte så mycket att säga om det.. . det var helt enkelt trevligt rakt igenom.. gott att äta, inget jidder, bara soft o nice.. kändes kul o hjälpa till lite o vara deltagande....


e-man fick studsa lite...




 sen hem... bjuder in p o p till litta janek... mitt under spelet dyker dessa upp utanför fönstret....


   


har alltid tyckt det är så jävla mäktigt med luftballonger.... en dag ska jag åka... det dök upp fler bakom dessa.. så jag hörde bara en låt i huvudet...




 hehe... o sen ännu mer action.. mitt i spelet ropar e på oss att det är massa shit på golvet där inne.. går in i vardagsrummet o vad ser man.. om inte den lilla besten.. lool...




 jaja.. det var helgen det.. janek-spelet gick plus en tjuga haha...


saar vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards