Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2010

Av Stamp-E - 9 juni 2010 09:37

näst största syskonbarnet tog studenten igår. grattis Bat4Dead...


  


bilen han gled i...


var trött som fan igår, och är trött som fan idag, så jag orkar inte skriva så mycket.. vi kom dit ganska sent till festen, dockade mig på balkongen under hela tiden, åt två bullar, lite tårta o drack lite läsk o saft och körde hem sen igen... inga fler bilder heller tyvärr....

Av Stamp-E - 7 juni 2010 10:37

fredag... chill hemma bara...   


ja inte bara vi hehe... k skulle snabbt en runda hem till sin morsa.... hon tog med sig e... så jag slängde in 70 spänn på svettiga spel, tänkte bara sitta o lattja lite... på den stunden hon var iväg så hann jag spela 3 turrar... en vinst, en andra-placering o en bom... plus litta low-stakes-cashgame.... men jag gjorde 70 spänn till 890 på den lilla stunden.... så det kändes helt ok...


när hon var tillbaka så bara softade vi o sen däckade jag...


lördag... vi var helt inställda på att ha vårt eget bord i katslösa.... alltså deala vårt eget bord.. i andra hand så skulle jag spela turren o k deala... o det skulle helt säkert bli spel... klubbägaren hade lovat o det fanns folk... så ställer snubben in bara en liten stund innan... o jag o k erbjuder oss att hålla i allt.. för vi vet att det kommer folk till 100 %... men det blev någon prestigegrej för honom, att om folk inte skriver upp sig så ska dom fan inte få spela heller... så vi åkte på allan-blåsningen där.... så vi drog hem till P & J o lirade janek o poker o chillade med dom istället....


söndag så blev det chill.. sen stor-handla... sen chill... sen slängde jag in 200 på mongo-spel.... gjorde dom till 600... sen åkte på 2 sicka sicka bad-beats..  orkar inte ens gnälla över dom här.. rikttigt rövpuliga... har super-man-händer båda gånger, men men.. vad ska man göra... fakk it.. thats poker... sen chillade jag o k lite till.. sen var det nanne-dags....


måndag morgon.. (ahhh.hehe... ja jag la till den oxå)


vaknar 06.40 som planerat.... går upp... tittar ut.... det pisse-regnar... VAR FAN TOG MIN SOMMAR VÄGEN... jag bara kollar i almenackan.. det är lugn förmiddag på jobb... sparkar på k och säger att e kan väl vara hemma idag... o sen så kraschar jag igen i sängen o sover två timmar till.. nice... dock pissar det fortfarande ner... o nu regnar det ännu mer.... men fakk it...


haj haj... p.s i ren trots så går jag ändå i shorts idag HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Av Stamp-E - 7 juni 2010 10:30

Skånsk sommar är som en tonårsförälskelse. Du träffar någon, allt känns bara så där helt rätt och fantastiskt, ni har några helt underbara dagar ihop, sen vaknar du en morgon och inser att den andre har dragit vidare bara så där....


  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards