Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Stamp-E - 25 augusti 2010 15:28

I höst kommer showen SPAMALOT till nöjesteatern i Malmö. I rollerna bland andra Johan Glans, Johan Wester, Anders Jansson och andra från nöjes-eliten i sverige.... fan, det kommer bli svinball....


http://www.spamalot.se/


det jag nu letar efter är någon som vill gå med mig o skratta så dom pissar o skiter ner sig hehe.... för jag är övertygad om att det kommer att bli en så ball o rolig show... o är ni flera som vill så är det ännu roligare, ju fler desto bättre fan ju... Du/Ni som är sugen på att gå, kan ju kolla in när ni kan o höra av er... jag kan typ alla datum som den går.. men skynda på, biljetterna går som bara den... premiären är utsåld, resten finns det varierande många biljetter till... jag är övertygad om att det blir dom bästa sex-hundra-spännen som vi investerar i år....

Av Stamp-E - 25 augusti 2010 09:36

var jag o k på info på ett företag som heter PPA.... lol.. kommer inte ens ihåg vad det stod för.. något med portfölj.... dom ska tydligen hjälpa en att finna de lösnignar på marknaden som man sparar mest pengar på... jag vete fan.... det var gratis-middagen som följde som var den mest intressanta ju hha... filé-frossa på rådhuskällaren... det lät soft som fan.. har käkat den en gång tidigare o det var gott som fan... men schi den denna gången... potatis-gratängen var stenhårda potatis-skivor i, riktigt jävla äckligt.... ox-filén var som tuggummi, svinsvår att skära o inte alls god.. pepparsåsen var typ bara peppar och fullt av pepparkorn, det var löjligt mycket pepparkorn.... fläsk-filén var dock jävligt nice.... o den stekta potatisen oxå... sen bjöd dom på öl, o vin, eller vad man ville dricka... men jag drack bara vatten.. pallade inte klydda haha.... ville bara äta upp o ta mig därifrån.... men ska dock tillbaka för en privat konsultation.. va fan, det är ju gratis.. o vem vet, de kanske har någon fyndig lösning till mig????

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards