Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Stamp-E - 2 augusti 2010 13:00

fick nog förra onsdagen av den stora hunden... jag var trött på hans beteende, alltså hans morrande, utfall mot människor men speciellt anfall på helt oskyldiga passerande hundar, han hoppar högt över staket och bara anfaller dom, det har han gjort flera gånger... den dagen fick jag nog... först tänkte jag avliva honom själv, men k stoppade mig, typ... hehe... kanske inte avliva men jag var sugen ... så jag sa till k att ok, du får 5 dagar på dig att göra dig av med honom... någon dag senare så var hon jätteledsen och grät o sa att hon inte ville bli av med honom.. o så klart så smälte jag som vanligt... men ultimatumet var kastrering..


jag är själv stor motståndare till kastrering, jag tycker man tar ifrån djuren något fullständigt naturligt, men när det gällde detta läget, så fanns det inget alternativ. jag ringde runt till x antal olika ställen som utför ingreppet, hittade ett bra och prisvärt ställe och redan imorse var vi och lämnade honom.. vi ska hämta honom i eftermiddag.... det kan ta upp till 6 månader innan alla förändringar märks... hoppas det hjälper....


bjuder på sista titten innan han blir mr ball-less hehe....


  


försöker meddela ikväll eller snarast hur det gick...

Av Stamp-E - 2 augusti 2010 12:57

hänger hos mojan idag... syrran o hennes ungar från norsborg är på big-city-besök... mmm.. theres nothing like malmeeeeeee..... ;)


  


film ska det glos på... men vi har hunnit med allt möjligt.. inklusive att blogga haha... får ju passa på när man sitter vid en fungerande dator.... mmmm....

Av Stamp-E - 2 augusti 2010 12:54

  


första laddningen... :D


  


Andra laddningen :D :D


  


efterrätten intog vi i bilen.. vi var tvungna att skippa pannkakorna, det var helt enkelt en omöjlighet... men en mazarin fick gå ner hehe.. :D :D :D

Av Stamp-E - 2 augusti 2010 12:50

  

Av Stamp-E - 2 augusti 2010 12:42

        


när karusell-skötaren bestämmer sig för att plötsligt ta paus utan ersättare så är det bara att sätta sig o vänta.... det var ju just denna karusellen dom skulle åka....


        


bbbbbbad to da bone... :D


  


mmmm.. ja du... ja det var något sorts konstverk.. men jag hajar inte riktigt ändå... eller.. jo.. eller nej... hmmm.. hehe


                                

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards