Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Stamp-E - 15 september 2010 09:02

mmmm... kanske det kanske... ska på fredag kväll kolla på en 4a... otroligt nog lägenheten precis bredvid k.. haha... så det är jävligt nära o flytta möbler om vi skulle få den tihi... o det mesta hos mig ska ändå kastas, så en flytt blir rätt lätt..


men jag ska inte springa händelserna i förväg ... vi får börja med att kolla på den.. är den intressant, så får vi skriva intresseanmälan..sen ska stena säga om vi får den eller inte... men om vi sen får den... ja då är det två lägenheter som måste sägas upp... min måste dessutom total-renoveras... hundarna och e-man har gått hårt åt den... hyran är 1800 mer än vad jag betalar ensam i min nu, så det är ok.... för det får vi, om vi nu får den, eller vill ha den, 21 kvm mer, ett rum till, inglasad balkong, plus 30 sekunder till mitt jobb hehe... :D


plus att det är bebbe-time om vi får den.. vi har pratat länge om ett syskon till e... o så fort vi skrivit på kontrakt för en större lägenhet eller hur, ja då är det tajm.... om gud vill förstås.... jupp jupp.. men jag håller er uppdaterade...

Av Stamp-E - 15 september 2010 08:55

hehe.. fick bli två bilder idag... ska visa varför.... :D


Bild 1


  


fan inte lätt när man är trött och grymt ljus-känslig.... :D (ja, jag ska söka rollen som "greve dracula 2020", eller "En Vit Man I Kina" hehe)



Bild 2.


  


liiiite lättare efter en dusch och en timme... dock helt fuckad fortfarande... ser fan knappt nånting... o att köra bil... wooooweeeeh.. ser fan ingenting.. livsfarligt... är försiktig men ändå.. obehagligt...


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards