Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Stamp-E - 29 september 2010 12:40

var precis o skrev på kontrakt för 4:an o k sa upp sin lägenhet... bellvy, here we come... :D (hör av mig när det är dags för er att hjälpa till att flytta haha)


  

Av Stamp-E - 29 september 2010 09:36

ARGHGHGHHGHGHHGHGGHGHGHGHGHHGHGHGHGHGHGHGHG


har känt mig lite skum sen ett par dagar än en gång i det där ögat som klyddade... på morgonen framför allt.. men har tänkt att det typ bara varit "sömn-grus" som jiddrat o så.... fram tills i morse.... vaknar, o så fort jag slår upp ögonen..... RRRIIIIIITTTTTSSSSSSSSSSCCCCCCHHHHHHHHH känner jag bara i mitt öga.. ungefär som ett klädes-plagg går isönder... eller ett sår som går upp... ja ni vet säkert känslan.... HEEEEEEEELLLLLLLLLVEEEEEEETEEEE..... fick direkt så fakking pisse-ont.... fan.....


har som tur är sparat lite från den kortisonen/pencillinen/what ever jag fick då för 2 veckor sen ungefär.. använde den i 8 dagar då o slängde aldrig resten... så jag får väl ta det i några dagar o se vad som händer... men va fan... va fan... hur sugigt är det.... pallar fan inte gå till läkaren igen ju.... o där är inte så mycket kvar i tuben... så vi får se.... sugigt....


  


i övrigt så ska vi strax dra o skriva kontrakt på nya lägenheten.. spännande... samtidigt ågren när jag tänker på hur mycket som måste fixas i den förra... men planen är att tömma den så fort som möjligt, kasta allt som ska kastas och det är en hel del, och sen flytta hem allt till k... lägenheten vi ska flytta in i är ju hennes grannes, så det går ju fort sen o slänga in allt där.... o det är ju fan mycket lättare att renovera o fixa upp en lägenhet som är helt tom... så det är min plan... eller vår.... jupp jupp....


fortsättning följer.... saaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards