Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2011

Av Stamp-E - 18 januari 2011 08:42

  

Av Stamp-E - 17 januari 2011 10:26

fredag...


k o j är och köper ett köksbord i vellinge tror jag det var....


  


stort med iläggs-skiva och 4 stolar plus säljaren slängde med dukarna... 300 spänn... svin-bra pris... helt ok skick... ytterst få skavanker... stort o fint...


det gamla fick en riktigt bra placering...


  


snacka om att jag bara längtar till lite mer värme o bara sitta här ute o spela kort o röka o snacka skit.... (o kicka dator, aight buzumen... :D....)


sen var det bara chill med familjen på kvällen.... skönt...


lördag... mini-kalas för bara några som jag brukar hänga med... fyllde ju bara 24 så det var inte lönt o dra igång något större... (o ja, 12 pers är ett väldigt litet kalas när man ingår i min familj haha)


    


smarriga kagor o grannt dukat är ju ändå viktigt...


  


ja det är en köpt tårta (sorry ingells :) ... ) med tomtebloss haha.. man tager vad man haver... .


  


fick ju lite presenter oxå.. precis vad jag önskat mig.. känns alltid svin-bra...


      


folk åt o va nöjda.... fullt med kakor över ändå... dom ligger i skafferiet o ler hånfullt mot mig varje gång jag öppnar... men jag har lovat dom att jag ska nog ge igen nästa lördag haha...


på kvällen drog jag o j och hämtade en säng från min äldsta bror.. thanks G...

det var dags för elliott o få en "vuxensäng"...


  


på kvällen så lirade vi spel o kort med ett gäng som stannade kvar... invigde popcorn-maskinen och åt lösgodis.... ja va fan, det är bara lördag en gång i veckan ....


söndag.... lilleman skulle på kalas på andys.. igen... Han ville ha en ny frisyr och k gav honom det.... han hade önskan mohikan-frilla....


     


själv tycker jag inte detta är snyggt men jag måste erkänna att det blev bra gjort , och e var väldigt nöjd....


hämtade upp j och slängde av k och e på andys....


  



under tiden drog jag och j till staffanstorp och hämtade ett skrivbord som vi fått...


  


 sen blev det lite inhandling och sånt innan det var dags o hämta dom på andys igen...


kvälllen blev chill... efter middag så drog j hem och vi var inbjudna till e-mans rum och se film... det blev MegaMind...




 yes.... den var fan helt ok... men det var nog så eftersom vi förväntade oss en dålig film för det hade kritikerna sagt...


måndag... e ville stanna hemma från dagis för att mysa i sitt nya rum.. så det fick han....

Av Stamp-E - 13 januari 2011 12:11

fyllde ju 24 igår... :D


hade inget kalas eller något sånt.... ska dock samla några få på lördag så jag får ätit lite kagor.... hehe.. annars har man inte fyllt år ju....


fick i alla fall litta grajor av dom där himma...


  

2 triss låg där på morgonen när jag gick upp ... tyvärr inga cush-cush... :(


sen när jag kom hem så var där ballonger på dörren och lite överallt i lägenheten plus serpentiner o sånt fint.... mycket trevligt...


en helt underbar middag var lagad.... underbart kött, suverän potatis-gratäng och mumsig sås från jensens....


sen fick jag mer presenter hehe...


  


teckning på Worms Armageddon av lilleman... ett gammalt spel som jag börjat spela igen o han sitter bredvid varje gång och är helt frälst.. jag har döpt mitt mask-team till namn från alla i familjen så han tycker det är svin-ball när jag slåss med "oss" själva, o han blir svin-lack när dom "dödar" oss, speciellt honom själv haha... han e för go...


  


swopit... ett klädesbytarspel.... haha.. måste vara svin-ball.. får prova det i dagarna...


  


så klart fick jag Bajsspelet... haha... välj din bajs av 8 olika, slå tärningen o flytta.. gul ruta gör kiss-ljud, brun ruta gör prutt-ljud.. haha.. det var fan kul ändå... tog typ 5 minuter för 4 man att spela det.... men helt klart på min nivå HAHA HAHA HAHA HAHA


  


en popcorn-maskin.. soft.... inte helt kalori-fritt, men betydligt bättre än micropop eller massa smör i en kastrull.... funderar starkt på att inviga den ikväll.. hehe... bara lite grann.. eller så väntar jag till lördag....



sen lirade vi lite spel o poker på kvällen... det var lugnt... saaar vi




Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards