Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

mitt projekt...WTF??????? är jag den felande länken?

Av Stamp-E - 25 februari 2011 08:46

ställer mig på fredagsinvägningen.... vågen stannar på 157,3 kilo???? jag väger mig om o om igen.. jo fan.. det stämmer... 157.3 kilo... DET ÄR UPP SEX HEKTO????????????????????????????????????????????????????????????


WTF.. VAD I HELVETE???????


hur fucking är det möjligt... visst, man kan ha "dåliga" veckor o inte gå ner så mycket... men upp????? hur är det fysiologiskt möjligt???? det ska inte kunna hända... det ska inte kunna gå... men ändå.. jo fan... det stämmer.... jag har fan ta mig gått upp i vikt...haha... det är fan skratt-retande....


jag har fucking slitit som ett djur denna veckan.... jag har varit så sjukt förkyld så ni anar inte... ändå slitit mig iväg till jubb... ändå hållt mig till mina drickor och bars och endast middag.... fast än jag har varit extra förkylnings-hungrig.. ändå skött mig....


helt jävla otroligt.... vadå?? skulle några strepsils ha gjort detta??? ibumetinen??? pamolen??? what?? förkylningen??? har förbränningen förändrats under förkylningen till på-bränning eller vad????


kylan har konserverat mig??? ähhh jag vet inte... känns fan inte kul alls... men men.. inget att göra åt den saken... det är bara att kämpa vidare, ta nya tag...


en vecka till får jag ju köra i alla fall... :D ähh... temporary set-back.... sånt som händer... men det suger.... var så nära att bara "jaha, då skiter jag i detta nu".. o bara börja trycka i huvet igen... för jag menar, går jag upp i vikt när jag inte äter någonting, hey, då kan jag ju lika bra äta ju....


men nej... nej... inte än.. inte idag.....


nu är det fokus på grabbens födelsekalas på andys imorgon... 2080 spänn???!!!! för 13 ungar.. det är fan inte klokt... helt sinnesrubbat.. sjukt.... 160 spänn per skalle för barnen.... för lite leka o lite, o då menar jag verkligen lite, mat.... men men.. är det det prinsen vill ha, då är det det prinsen ska få......


hej hej o trevlig helg...

 
 
Ingela

Ingela

25 februari 2011 21:38

Med största sannolikhet är det enda som har hänt att du samlat på dig vatten i kroppen. Kvinnor gör det mycket t ex inför menstruation men nu är du ju ingen kvinna (eller? ;) ) men kanske kan kroppen reagera så vid en infektion/förkylning. Du kanske saltar maten mycket? Vi äter alldeles för mycket salt, försök dra ner. Man kommer till platåer då kroppen måste återhämta sig också. Det är bara att bita i det sura äpplet (för jag vet precis hur surt det är) och fortsätta. Du har ju gjort ett fantastiskt jobb! Nu är det kanske också läge att börja röra på sig lite mer...

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

26 februari 2011 10:45

tja.. kanske? nej mycket salt har det inte varit denna veckan.... inte mycket av något... men det kan vara förkylningen...

ja rörningen är på g.... skulle egentligen börjat denna veckan men har varit så sick förkyld... .ska iväg förhoppningsvis på måndag och spana in och troligen köpa träningskort på ett ställe här i närheten.....

 
Kerstin

Kerstin

26 februari 2011 19:46

Jag vet hur surt det är när man går upp/står still trots man kämpat. Det är så lätt att skita i allt.
Men du har ju lyckats gå ner enormt mycket på de veckor innan denna skitveckan. Så ta nya tag så ska du se att kilona fortsätter trilla av.
Håller med Ingela att försöka börja träna för det hjälper enormt mycket och ökar din förbränning enormt mycket.

Kämpa på nu! På måndag börjar jag

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

26 februari 2011 22:08

japp japp. lycka till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Av Stamp-E - Lördag 13 april 20:55

    Fick tipset av syrran samtidigt som jag såg en trailer för den så vi gav den en chans trots ganska låga betyg. Den börjar inte speciellt bra, första halvan är ganska skrattretande och ger en riktigt b-films-känsla, ultra-budget, fördummand...

Av Stamp-E - Söndag 7 april 22:51

Av Stamp-E - Fredag 5 april 22:46

    Den var riiiktigt fet. Jag ville se den då den nyaste har haft premiär och oh boy denna var riktigt bra. Cool tanke bakom, bra story, bra skådisinsatser, mycket roliga tillbakablickar till första filmen. ja bara en bra rulle helt enkelt ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards