Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2011

Av Stamp-E - 3 februari 2011 11:02

vi firade 7 år igår....


ja det har varit 7 svängiga år.... lol.... från att ha gått direkt till sambos, barn och förlovning till särbos, bruten förlovning och barn varannan vecka tillbaka till sambos och försök till kid nr.2 .....


tjo flöjt... jaja... va fan.... det ska väl vara spännande i en relation haha.... skämt åsido... dag för dag... det är helt ok just nu....


igår var vi först och käkade fondue på Natalies på pers krog.... åt nog världens dyraste pommes igår.... för när jag är där så är det såserna som räknas..  så jag åt nog bara 4-5 köttbitar.... sen resten pommes o massor av sås... eller tja, jag höll mig mest till banan-såsen.. den är så sjuuuuuuuuuuuukt god... o så lite curry-bearnaise... mums... MUMS!!!!!! mmmm.. det var sjukt gott...


sen iväg o lira lite bingo en timme.. gick en tjuga var plus.. så det var ok.... sen him o lira lite janek sent på kvällen med p o j..... plussade en hundring där med.. så det var soft.. jupp...


men men....   


så här ser hon ut.. men va fan.... det får duga.. haha... love u baby.  peace out

Av Stamp-E - 1 februari 2011 08:04


herregud... skäms på er att använda Saw som liknande till denna film.... kanske någonstans de trodde att de skulle kunna komma i närheten av Jigsaw... but newsflash fakkers.... NOOOOT.... detta var ingen höjdarfilm som ni kan förstå..... nej.. ingen höjdarfilm alls.. kanske tanken var god.. men med dåliga skådisar, dåligt manus, dålig rekvisita... tja.. då blir filmen bajs.... jag hade nog kunnat göra den bra.... men var det någon i hollywood som frågade mig? huh huh huh? nej just det... då blir det floppar oxå... :D

Av Stamp-E - 1 februari 2011 08:03

Sex laxar i en laxask....släng dig i väggen! Testa det här!

"Tre häxor tittar på tre Swatch klockor. Vilken häxa tittar på vilken
Swatch-klocka?"


Och nu det hela på engelska....

"Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch
watch?"


Och nu för de som gått fortsättningskursen...

"Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch-klockknappar. Vilken
könsopererad häxa tittar på vilken Swatch-klockknapp?"


Och nu det hela på engelska....

"Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which
switched witch watch which Swatch watch switch?"

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards