Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Stamp-E - 14 mars 2011 07:53

fredag.... iväg o jobba hos en snubbe som hade turnering.... jag o k hade fått höra ända från torsdagen att det förmodligen bara skulle behövas en dealer, och detta fick vi höra ända fram till typ fem halv sex på fredagen... o eftersom barnvaktens partner fått njursvikt och hon ville hälsa på honom på sjukhuset, så ställde vi in barnvakten, eftersom det inte skulle behövas ju. trodde vi... för efter halvsex börjar dom höra av sig... med att det trillar in mer folk... men då fanns det liksom inget att göra.... så jag stack dit själv.... o möttes av kalla handen från han #¤%&%¤# som hade turren.... jag hann sätta mig i rökrummet o sen kom han in o skällde ut mig efter toner.... sa att han skulle minsann inte fråga oss om att jobba mer.... o att vi inte var några att lita på.... o jag höll god min.. tänkte bara vänta du bara.... sen var jag där till tolv o jobbade... o han satt på mitt bord.. o bara var på mig hela tiden... konstant.. va ger det för konstiga signaler till dom spelare som kommer till hans klubb????? alla var jätte-nöjda med mitt jobb, men han var på mig konstant, hela jävla tiden.. det var till o med så att spelare fick säga till honom att låta mig göra mitt jobb... riktigt pinsamt , mest för honom.... som han gjorde bort sig tycker jag... så när jag äntligen kom därifrån, så var jag så arg, så förödmjukad, så ledsen, så tårarna trilllade, dock mest av ilska.. jag väckte upp k när jag kom hem, och vi kom överens, att vi aldrig någonsin mer kommer att jobba för honom... han har fått sin vilja igenom.... det allra värsta av allt är att K berättar att han har betett sig så mot henne o andra tidigare... shit alltså.. hade jag vetat det så.... det finns inga pengar i världen som är värda för att jobba för någon som beter sig så...


när jag sen var ute med hundarna på natten.. så stötte jag på min tvilling i en annan form....


  


haha.. det är alltså en snödriva... Im A Survivor... :D


lördag:


åker o hämtar ut några nya spel som kommit med schenker, vinster från tradera....


    


sen drar vi o lirar en turre i teckomatorp...

shit manhattan så trevligt ställe, o så trevliga människor.... jag spelade mitt absoluta A-game, och när jag och en annan snubbe var heads-up efter 9 timmars spel, så bestämde vi oss för att splitta... 4 papp i cash... helt ok, helt ok....


söndag:


gör till oss en smarrig frukost på sängen...


  


sen chillar vi i några timmar... för att därefter hämta upp morsorna och bjuda dom på mat på La Empanada.. som tack för att de finns där o ställer upp....


på kvällen blev det bara chill vi i familjen med poker på datorn och serier på tvn....


måndag..  strax dags för möte med chefer för att diskutera lediga tjänster i huset..... usch.. drygt som fan.. vill ju stanna på min tjänst... men det går inte... :(


må väl alla...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards