Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Stamp-E - 29 april 2011 08:02

upp på vågen i morse.... o  var tvungen att väga mig om .. o om ... o om igen... den stod på 142,2....hade fan gått ner 2,2 kilo.... i vecka 17.. det är fan svin-bra... blev så jävla glad o lycklig..... så roligt med resultat på mitt hårda arbete.....


jag har filurat på det här med nergången sammanlagd vikt... så jag rotade o letade och lyckades hitta pappret från läkaren 1a november i fjor..... visst, jag la nog på mig lite till i slutet av året, men jag tänkte att det är ändå bra att ha en vikt att utgå ifrån.... o där stod det 172,1 kilo....


så sammanlagd vikt ner just nu på 17 veckor... 30 pannor.... wooooohoooooooooo.......


trevlig helg...

Av Stamp-E - 29 april 2011 07:51

ja här är donkeyn jag såg film med... keps på sig inomhus och allt haha... :D


 


vi sparkade igång med Himlen är oskyldigt blå.



höll på att sätta energi-drickan i halsen direkt när filmen börjar med att en brud suger av en snubbe... man får se när hon ligger o håller i hans dase o små-smuttar på den..... en väldigt bra början på en film haha....


men filmen var bra.... jag gillar 70-tals-stuket, och man har varit det troget... plåt-burkar, frissorna, kläderna, all rekvisita... kul..... helt ok story... helt ok slut... jo men den var godkänd.... mer bra än dålig...



sen slängde vi på I am number four.



helt ok den med.... fräcka effekter.. bra action... cool story... coola snubbar.... olika sorters krafter o förvandlingar o sånt... jo men den var bra......



sen avslutade vi kvällen med Skyline...



denna var fan svin-cool.. blev jätte-förvånad... massa häftiga aliens som dyker upp.... i massa olika former... visst, lite överdriven kanske, men vem vet... men gillar man independence day o aliens o alla såna filmer... ja då är detta något att se.... jo den var ändå cool.....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards