Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

helgen då då....

Av Stamp-E - 30 maj 2011 08:21

fredag.... tränade.. chillade... däckade i soffan....


lördag.... chillade hemma hela dagen...


mitt öga började fucka up igen... alltså jag har haft problem med det lite på morgnarna, så som jag hade sist.. (ni som följt mig vet vad jag pratar om) men nu började det jobba sig mitt på dagen....


 


mmmm.... o jag svär, jag har inte rögat knuda haha....


kolla in kontrasten....


 

jajaj... fakk i det.... utgång till swingan var planerat sen typ två månader tillbaka... men så klart så bangade typ nästan alla på jobb.. en kvar.. o hon var trött.. så jag sa att då går jag ut med mina polare istället... eller vi... för k skulle oxå med... så vi slängde oss i bilen o körde iväg till där dom var...


dessa typerna plus en som jag missade med kameran hehe...


   


ja jo.. just det... sen var freddy uuuuger på plats oxå...


 


sen fick man ju göra sig fin i håret när man skulle ut oxå ju....


 


sen iväg till swingan.... vi fick cirkulera runt en timme för buzumas var lite för toppad för att vakterna ville släppa in honom.... lol.. typiskt.. stressar som fan för att vara där när dom öppnar.. så fick vi ändå vänta till efter tolv för att komma in....


väl inne var det ok... inte mycket mer... jo visst, det var kul, men berusade personer beter sig lite drygt ibland, o då så tappar jag sugen... men va fan.. det var ok.....


stackars k fick stora blåsor på sina tår i sina nya skor....


 


söndag...


bara tog det lugnt... sen iväg o storhandla på city gross.....


 


sen chill på kvällen med bb o sen natti natti.....





 
 
Ingen bild

mamma

31 maj 2011 22:33

Hoppas att ögat är bättre. Är det inte det skall Du inte träna!

Stamp-E

31 maj 2011 23:34

stammar du.. haha :D

 
Kerstin

Kerstin

31 maj 2011 22:33

Jobbigt med ögat! Finns det inget receptfritt på Apoteket som du kan testa att droppa i ögat?

Tanten som ringde om plånboken verkar ju vara ett skämt? eller =)

Machetete har jag undvikit, not my cup of tea haha

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

31 maj 2011 23:34

ingen aning... antingen så får man något på recept eller så går det över av sig själv...

nej jag tror inte det var något skämt... men jag vet inte vem det skulle kunna vara.. va fan, jag har haft detta numret i ... tja.. 15 år kanske.. om inte ännu längre.. så det finns ju en del som har det haha...

machete ingår i måste-se-filmerna haha

 
Ingen bild

mamma

31 maj 2011 22:35

Hoppas att ögat är bättre. Är det inte det skall Du inte träna! Fin fläta!

Stamp-E

31 maj 2011 23:32

lol.. ögat har inte med träningen att göra... det är ju det som jag hade tidigare... ämnesomsättningen i ögat är ur balans, så hornhinnan stelnar och spricker.. inget att göra åt... enligt läkarna är det något som kommer att återkomma med jämna mellanrum..

tackar för flätan.. får passa på medans man har hår kvar haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Av Stamp-E - Lördag 13 april 20:55

    Fick tipset av syrran samtidigt som jag såg en trailer för den så vi gav den en chans trots ganska låga betyg. Den börjar inte speciellt bra, första halvan är ganska skrattretande och ger en riktigt b-films-känsla, ultra-budget, fördummand...

Av Stamp-E - Söndag 7 april 22:51

Av Stamp-E - Fredag 5 april 22:46

    Den var riiiktigt fet. Jag ville se den då den nyaste har haft premiär och oh boy denna var riktigt bra. Cool tanke bakom, bra story, bra skådisinsatser, mycket roliga tillbakablickar till första filmen. ja bara en bra rulle helt enkelt ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards