Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Stamp-E - 31 maj 2011 23:35

mmmm.. vi har precis sett klart Insidious....



madderdakker säger jag bara.. oh my fucking god... shit manhattan... jag vet inte om jag någonsin sett en film där håret har ställt sig rakt upp på en nano-sekund på både ben och armar samtidigt... jag har skrikit som en liten flicka rakt igenom filmen... detta var något kusligt fucking shit.... huga huga.... o då har vi ändå sett den på typ en 12-tums-skärm, utan svensk text och med kasst ljud.. o ändå... fuck.... shit.. den är jävligt rälig... jävligt kuslig.... ta de värsta scenerna från grudge-filmerna, paranormal activity, dina värsta mardrömmar, gånga det några gånger.. o voila... så har du Insidious.... se den.... men inte själv!!!!

Av Stamp-E - 31 maj 2011 17:48

japp... då är det dags för en smartson-grej igen... denna gången hoppas jag på att få testa pentax nya feta kamera.....


här är videon om den...



verkar riktigt fet....


här är länken till att kunna bli testpilot... .


http://smartsontestpilot.se/pentax-wg-1/bli-testpilot/




saaaaaaaaaaar vi

Av Stamp-E - 31 maj 2011 07:46

det blev machete....



tja... hmmm... vad ska jag säga.... vet faktiskt inte om jag tyckte den var speciellt bra.... den var iofs ganska slaktig... men ganska löjlig.... men sevärd... o intressanta skådisar... tyvärr var mitt ultimata hat-objekt steven seagal med i filmen, vilket drog ner den kraftigt.. fy fan va dålig skådis han är... det är helt otroligt så dålig han är..... ähh.. se skiten själv o känn efter....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards