Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2011

Av Stamp-E - 2 maj 2011 09:23

fredag... bara chill med lite janek....


lördag... chill på dagen...


 


ja va gör man inte för att kunna sitta på balkongen hehe...


på kvällen var det dags för valborg i parken....


     

massa folk o rätt coolt uppträde med snubbar som dansade och som projicerades på träden.... rätt häftig ljud o ljusshow ... trummare som trummade med ljus-pinnar uppe i små torn... ja lite allt möjligt smått o gott.. trevligt..


då.. plötsligt.. mitt i ett foto....


 

dök den mystiska kuken upp.... haha..... jag har hört talas om den... den kan projiceras när som på foton.... eller var det den nakna snubben som gick förbi som hoppade upp o "daskade" till framför kameran??? :D


sen var det dags o slänga po ilden....


   


sen pallade vi inte mer.. men på vår väg genom skogen tillbaka till bilen.. då... plötsligt.. som från ingenstans... dök det upp ett stort lysande klot... o ur klotet... kom det en varelse.... "det" hade hört talas om min blogg o ville gärna vara med på ett foto där.... så vad gör man inte för sina intergalaktiska läsare... här har ni "det"... gnorf sa det att det hette....


 


därefter drog vi hem, rotade i källaren och letade fram Risk... det var länge sen.. o så klart så krigslorden Moi piskade skiten ur världen och mina motståndare hehe.... sen körde vi en janek och gav upp.....


söndag.... storhandling på city gross på dagen.... jag p o p lirade janek på kvällen medans k var och hjälpte sin morsa slipa ett bord och stolar...


tjolavipp



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards