Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Stamp-E - 7 juni 2011 08:28

onsdag... upp o träna på förmiddagen.. skönt som fan.... lugnt o skönt på gymmet.... sen lirade vi kort på kvällen med p o p...


torsdag.... marknadsundersökning på gfk, sen iväg till p o p o lirade kort halva natten....


fredag... upp o träna.... sen grilla på kvällen på backarna med en del olika folk.. mysigt som fan....


     


lördag... ute o promenerar.. stöter på en jätte-samling svamp.... var tvungen att fota den.. vilka klumpar av svampar....


 

på kvällen chillade vi hos p o p, lirade kort o snackade skit o käkade middag.. sen glodde vi på en film som hette Feast....




alltså för helvete... haha.. vilket jävla skit... Wes Crawen, vad har du gjort för något.... visst, den gick o se, o visst, den var slaktig.. men ärligt talat.... fan... den kunde gjorts mycket bättre.... topp 5 över sugiga filmer haha....


söndag... ut o glida i bilen... snöa lite i pildammarna...


iväg o premiärbada i klagshamn... hoppade i 3 gånger, men kom upp lika kvicki igen.. liiiite för kallt för mig fortfarande... men jag badade i alla fall....

hemma igen o tar ut hundarna... passerar samma svampar som igår... då ser de ut så här....


 


på 36 timmar har de blivit så här... stackars satar haha....


sen lirade vi lite kort o chillade bara..... dogg-butt är helt färdig i den underbara värmen....


 

måndag... upp o träna.... softa hemma bara..... sen ut med e-man o k... vi bara gick runt på gårdarna.. spelade kula med grabben.. bara så där riktigt skönt familje-grejs.. bara vi tre.. mysigt som satan.... senare på kvällen satt k o jag o beundrade åsk-ovädret som drog in över stan.. herre jävlar vilka blixtrar.... o vilken åska.. super-dunder... ett av de värsta jag varit med om.. monsun-regn... ja det var nice :D



saaaaaaaaar vi





Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards