Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Stamp-E - 5 juli 2011 08:04

mmmm.... eller A Serbian Film som engelska titeln är blev gårdagkvällens film..... hmmmm... svårt o beskriva den... slänger upp trailer först....



hmmm... trailern var faktiskt riktigt lugn o fin ju..... det är möjligt att vi oxå har fått tag på den oklippta versionen, jag ska låta det vara osagt... nåja... anyway......


hmmmm... beskriva filmen.... ja det var tur jag inte skrev något igår kväll... för då var jag så tagen av filmen, och negativ, så det hade inte blivit "objektivt".... nu har jag sovit på saken.....


ja alltså, det är en sjuk film.. sen är det en sjuk film... o sen är det en riktigt jävla fucking sjuk film..... mmmmmm..... k slutade titta efter ett tag, hon pallade inte mer... men hey, jag är härdad... :D


det handlar alltså om vissa sjuka intressen och "behov" som dessa snubbar ska uppfylla och producera film om..... så kan man nog sammanfatta filmen..... lite som hostel i känslan..... det händer inget på typ halvtimme 45 minuter, du får bara se massa sex och naket.... o sen börjar da sick shit.... o sen är den slut.. hehe...


men visst, denna film har en annan historia bakom, en tanke som man kan sätta sig in i (om man har internet typ) och det finns någon sorts sjuk logik bakom filmen.... man kan liksom förstå att detta händer på riktigt..... mmmm.... nä men se shittet... var bara beredd på mycket mycket mycket otäcka scener.... där de gör saker som man inte ens kan hitta på nätet.... (eller det kan man kanske, men inget jag passerat. o tro mig, jag har surfat mycket shit hehe)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards