Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Stamp-E - 8 augusti 2011 13:55

har börjat springa på allvar nu..... på löpbandet alltså... springer ungefär hälften av passet på bandet... o det känns liiide bra.... jag svettas som fan, fittet studsar och slafsar, men det känns så jävla bra... jag blir sjukt trött, det bara sprutar vätska från överallt, men jag känner mig fri på något märkligt sätt.... visst, jag kanske inte är bolt när jag rör på mig, men jag springer... hehe... strange feeling... visst har man sprungit till bussen några gånger, och från polisen :D, men detta är en speciell känsla.... jag har börjat få kondition nu, och jag står liksom inte o brölar och flåsar och spyr mina inälvor ut när jag sprungit ett pass.... färdig blir jag, men på ett speciellt tillfredsställande sätt.... hoppas jag kan hålla uppe detta... för detta blev en sorts nystart på min träning... nu ska jag försöka utöka löptiden lite lite för varje pass, för att senare, förhopppningsvis, kunna springa hela tiden på löpbandet....


ha de gott från Stamp-E med sikte på senior-os 2048 :)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards